Stockholm by night

Hallo alle vakre♡

Hvordan har dere hatt det idag? Min dag har vært både slitsom og veldig veldig bra. Jeg er jo i Stockholm som dere vet (sponset opphold). Jeg kom akkurat inn døren på hotellet etter en utrolig koselig middag. Vi var en gjeng på syv stk så det ble en del skravling, vi drakk også vin og koste oss med god mat. Jeg kjente ingen fra før av bortsett fra Martine så det var virkelig koselig med et parr nye fjes. Jeg digger å bli kjent med nye mennesker så dette var midt i blinken. 
Hele antrekket mitt idag er fra London, som jeg har sagt så kommer det en innkjøpsvideo derfra ganske snart. Jeg elsket dette antrekket!


Biff♡♡ En av mine favorittretter, denne var så utrolig god og biffen nesten smeltet på tunga!!


Creme brule er også en ting jeg er veldig glad i. Jeg var vell den eneste rundt bordet som bestilte denne desserten, resten tok is og noe jordbær greier men det var faktisk utrolig godt det også. Jeg måtte jo selvfølgelig smake♡

Nå skal jeg skrive ferdig noen innlegg som skal ut på bloggen imorgen, så er jeg nødt til å slappe av og ta meg en dusj. Imorgen er det event og da skal vi tidlig opp. Vi skal faktisk være der så tidlig som kl 0800.. Det er veldig tidlig for meg så jeg gruer meg til å stå opp imorgen. Det ender nok med at Martine må dra meg ut av senga, men det skal hun få lov til da haha! Vi kan jo ikke komme for sent. Dette eventet har jeg gledet meg ganske lenge til så jeg er veldig spent på hvordan det blir. Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere imorgen babes♡ Sov godt, love you!

11 kommentarer

Siste innlegg