Video- Vi leser opp hatkommentarer

Hallo alle sammen♡

Da har vi kommet oss trygt til Stockholm og jeg er veldig fornøyd så langt! Hotellet ser veldig bra ut og rommet er stort og fint. Vi har også fått goodiebags, haha jeg elsker faktisk goodiebags! Det er alltid en fin overraskelse.

For litt siden spilte Martine og jeg inn en video hvor vi leser opp hatkommentarer vi har fått. Jeg syntes det er helt latterlig at folk faktisk klarer å skrive dette til en annen person. Spesielt voksne mennesker og veldig unge mennesker. At folk gidder å i det hele tatt bruke tiden og energien sin på dette gjør meg fasinert! 

Håper dere likte videoen, også kan dere gjerne abonnere på kanalen vår HER♡ Da blir Martine og jeg veldig veldig glad! Det kommer flere videoer i uken så hvis dere også vil få med dere alt må dere abonnere! Hva syntes dere om disse kommentarene? Er det ikke helt sykt at folk kan skrive noe sånt? Og det verste er jo at det meste er anonymt så det er også utrolig feigt mener jeg da! 

Nå skal jeg slappe av litt på hotellrommet før vi skal ut å spise med resten av gjengen. Jeg har blitt godt kjent med alle sammen så jeg er veldig sikker på at dette blir en koselig middag! Vi blogges senere mine kjære, love you♡

12 kommentarer
    1. Sofie og andre har mobba 3 stykker nå herregud ikke bry dere om de drittmeneskene de er rett og slett fake drittunger

    2. Anonym dritt fokk mener du ja noen mennesker kan jo finne på.å mobbe men tror ikke de kommer med sånne syke kommentarer

    3. hahahha jeg døøøøøde av disse kommentarene. hvertfall den siste om at du er en vakker transe.. hahahaha jeg leer! sykt hvordan folk formulerer seg, blir jo bare helt latterlig!

    4. Stå på jenter. Folk glemmer at dere er Unge og at dere nyter livet. Jeg syntes dere er to flotte jenter med sunne hoder.

    5. Må bare si at dere har blitt kjempeflinke til å videoblogge! Man ser stor forskjell fra den første videoen deres til de dere lager nå ☺️ Elsker videobloggene deres!!

    6. stå på videre og drit i haters! jeg bruker selv mye sminke for sminke er kunst og jeg liker resultatet. Dere er vakre begge to, både med og uten sminke <3 Det kommer alltid til å være idioter der ute som er sjalu eller som tror paradise hotel er hele livet og det er verdens undergang om noen tar et valg i livet som ikke passer for dem, er som å bli sur på noen som ikke kjøper det samme som deg i butikken.. enkelte folk er tåpelige rett og slett, og å kalle dere for de sykeste ting uten å engang kjenne dere, det er et tydelig tegn på noen som har stor mangel på selvrespekt og selvkontroll. Ha en fin dag videre;*

    7. Kjære Isabell❤️
      Jeg skjønner ikke hvordan folk kan ha så stygge hjerter at de kan skrive noe sånt! Dere fortjener absolutt ikke det hatet som dere får! Dere er de vakreste og snilleste jentene jeg vet om! Dere har så vakre hjerter!
      Noe jeg syns er veldig dorlig gjort er at, de som skriver hate kommentarer skjenner dere jo ikke godt nok til at de vet det? De vet ingen ting! De bare finner på ting? De er så sjalu for at dere er så vakre og har så fine hjerter og en utrolig søt og fin personlighet! Det at noen kan skrive noe sånt om folk man ikke skjenner er bare helt forferdelig! Ingen fortjener sånne kommentarer! Vertfall ikke så fine jenter som dere! Det at Martine slapp kula syns jeg er fult forståelig! Hun følte det var riktig og det må folk bare godta! Hun delte faktisk pengene med 2 stykk! Og Kevin tokk det jo så fint! Han sa at alt var greit at han bare var glad for at han vant!
      Jeg ble litt sjokkert det kan jeg innrømme da Martine slapp kula, men jeg er ikke noe sur og jeg kunne ikke vært mer glad på hennes og deres vegne! Og når Kevin får inn så mange penger som han bare sender bort til en god sak, betyr jo bare at han ikke vill ha penger. Hadde han vært sur på Martine så hadde han kanskje tatt alle pengene han fikk fra fansen og reagert mye dorligere en han gjorde! Så det at dere skal få hate er bare trist! Jeg skjenner at hjertet mitt gråter når jeg hører det de skriver😭
      Selfølgelig syntes jeg litt synd på Kevin men ikke pga pengene men fordi Martine slapp kula, men jeg er ikke sur i det hele tatt! Og jeg kan ikke være sur når Kevin tar det så greit!❤️ (Hadde ikke blitt sur uansett) jeg er så glad på deres vegne!
      Jeg viste fra dag 1 at Kevin, Alex (og da du og Martine kom inn) at dere skulle vinne! Jeg stemte bare på dere! Selfølgelig likte jeg jo også Sofie og Rebbeca, men jeg stemte bare på dere! For jeg så det på dere at dere var de som var ærlige! Dere var de som fortjente og vinne! Dere spilte riktig! (Ahha Alex spilte jo ikke så mye da men han hadde den vakre personligheten at jeg kunne ikke hatt hjerte til og ikke stemme på han) dere hadde de vakreste hjertene og dere var de som var de beste!
      Alle dere har så vakre personligheter! Dere er utrolig pene alle sammen!
      Du og Martine var de jentene som var de snilleste og søteste inne på pH!
      Jeg måtte le litt da Martine sa hun var demonen😂 Det var så bra spilt jeg hadde aldri trodd det var henne men da hun sa det så skjønte jeg meg en gang at jeg hadde gjort akkuratt deg samme! Men jeg hadde jo aldri satt f.eks Alex eller deg eller Kevin i fare da vis jeg var demonen og det viste jeg at Martine ikke hadde gjort heller❤️
      Jeg liker jo alle inne på pH! Men dere var de jeg likte best!❤️
      Isabell mine siste ord er til deg! Du er en utrolig pen jente både med og uten sminke! Du har en utrolig fin og omsorgsfull personlighet! Du er utrolig snill og tenker også på andre! Jeg syns du bare skal drite i haters! For du er ingen ting av det de sier du er! De skriver det fordi de er sjalu! Jeg forstår godt at det er sårende og få sånne kommentarer! Men tro meg jeg har også gått igjennom dette og det er ikke gøy. Men jeg tenker da på at de som skriver det har ikke no bedre og gjøre en og skrive hate fordi de er sjalu. Så da tenker jeg bare “fuck haters!” For hater er det ikke du som har skapt!
      Isabell! Jeg elsker deg! Stå på og ikke bry deg om dem! Husk at det finnes fler “lovers” enn “haters” og jeg er en “lover”
      Fortsett og skriv blogg og lage videoer! Jeg leser de og ser de og jeg elsker det! ❤️❤️
      Har skrevet litt annent også på Martine sin blogg på samme innleg med samme navn og Gmail. Så håper du leser det også (det er også noen spørsmål der) og svarer på spørsmålene mine❤️❤️
      Jeg elsker Alex, Kevin, Martine og Isabell! Finnes ikke bedre vinnere og personer enn dere❤️❤️ Mvh Leah Matilde❤️💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg