De andre deltagerne snakket ikke til oss

Hallo alle sammen♡

Jeg har sett de andre deltakerne har uttalt seg om at vi alle ikke er så gode venner som man skal ha det til. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å skrive noe om dette her, men siden de andre har gjort det, slenger jeg ut min mening og hva som skjedde også! 
Det de andre har skrevet handler jo om nå i ettertid, men for meg følte jeg det skjedde noe allerede da vi var i Mexico. Jeg følte meg alltid litt utenfor i og med at jeg kom inn såppas sent i spillet og ikke ble like godt kjent med alle. Heldighvis hadde jeg min bestevenninne der inne som jeg alltids kunne være med! 

Da finalen var spilt inn, ble vi alle sammen kjørt til samme hotell ett stykke unna selve Paradise Hotel. Det var midt på natten så da var det ingen som snakket med noen. Dagen etter merket jeg utrolig godt at de andre deltakerne ikke var helt fornøyde med hva som skjedde under finalen. Det skjønner jeg godt, at noen kanskje var sure, men det var et spill og det burde hvertfall deltakerne skjønne! Det at de andre går rundt og snakker bak ryggen til andre altså Martine og meg og snakker om at dette er ikke fortjent, det er selvfølgelig ikke en god følelse. Jeg blir så irritert av at andre ikke klarer å være glad på andre sine vegne! Til og med folk som ikke hadde noe som helst med dette å gjøre var ufine og ungikk å snakke og være med oss. Jeg følte nesten det var meg og Martine mot resten.. 

Jeg merket med engang hvem jeg passet med og ikke allerede da, jeg visste hvem jeg ikke ville henge med når vi kom hjem og hvem jeg ville henge med. Og sånn har det blitt. Nå i ettertid har ikke jeg kranglet med noen, jeg liker alle som personer men det er en del ting jeg reagerte på og syntes var veldig unødvendig der og da. Jeg liker også å henge med de andre nå i ettertid, alle er hyggelig idag hvertfall mot meg. 

Jeg hadde lyst til å skrive min mening om denne saken fordi de fleste andre har gjort det og jeg syntes det mangler en del sider av saken. Jeg vil få frem min mening rett og slett fordi dette handler om meg også! 

27 kommentarer
    1. Helt ærlig må dere selv skjønne at og slippe kula ikke fikk noe positivt tilbakke av deltageren, det er trist at de ikke ville snakke til dere.Men det er ikke så rart det da egentlig, dere visste at om dere slapp kula ville det ikke gå smerte fritt så det var sikkertmanfe av deltageren dom ikke vill omgås med dere når dere tar fra en person 150 000 🙂 Sånn er det bare, så synd på dere er det absolutt ikke <3

    2. Det er jo helt tydelig at det er andrea, henote og sofie som er de som fikk de fleste imot dere. de er bitre og sjalue for at de ikke vant og for at martine faktisk vant og valgte å dele litt med deg, det skeiv nok for de, men SYND FOR DEE! Jeg elsker at dere vant og det er latterlig morsomt at de snakker dritt pga dere vant, og synes synd på dere som ble behandlet sånn, men bedre at de viste sitt ekte seg så slipper dere å henge med de nå. Heia dere <3 #GRLPOWER

    3. Aldri kjekt å føla seg utestengt fra ei så limt saman gruppe.. Syns ikj dei har noke rett å føla seg skuffa/sure. Dei hadde gjort de samma sjøl om dei var i posisjonen til Martine! Så bra d står opp for deg sjøl! Don’t take shit from anyone!

    4. Morsomt gjeng, men det var en spill og en TV-program.. litt mer vanskelig fordi martine var din venn fra før men sånn er det, desverre😉 Det er som en jobb? Xx

    5. Synes du og Martine blogger konstant om det samme, samme bilder, samme innlegg, samme tema osv osv
      Er bare skrivemåten deres som er forskjellig.
      Ikke misforstå, liker bloggen deres godt, men prøv og varier litt.
      Skjønner at når dere konstant er sammen så blir mange av innleggene ”like”, men lag gjerne noen andre type innlegg enn kun om paradise , YouTube eller hverdagen deres 😊

    6. Jeg tror det handlet mer om at du og Martine frøs de andre deltagerne på hotellet ut. Dere var jo bestevenner, kunne virkelig stole på hverandre 100%, ingen hadde hatt en sjangs til å komme i mellom dere. Det er selvfølgelig en skummel greie og det dere gjorde mot Kevin sammen (da jeg mener du er ganske manipulerende ovenfor Martine) er helt grusomt!
      Jeg ville også latt vær å snakke med dere for å unngå klein stemning og falsk “lykke” over et utfall som overhodet ikke gjorde meg noe lykkelig. Kanskje du bør tenke litt på det!

    7. Anonym: ja nå som Paradise er ferdig blir det lite om dette:D vi har YouTube kanal sammen og da blir det samme videoer på bloggen, sånn må det bli! Men vi skriver variert når det kommer til meninger og hverdags! <3

    8. Dette var trist å lese. Jeg skjønte tidlig at Andrea var en mobber, og hun og Sofie får virkelig ut det verste i hverandre. Skikkelig ille! Håper du klarer å holde hodet hevet og være sterk. Ingen fortjener å bli fryst ut <3

    9. Anonym seff er PH ett spill hvis du ikke skjønner at det er ett spill bør du ikke se på det hold deg unna reality serier

    10. Ååå er så drittlei!
      Plottwist; “Paradise 2019 er 10årsjubileum, i år vil gevinsten økes, og den du vinner med vil vi arrangere og finansiere bryllup for! Her gjelder det altså å finne kjærligheten. Vi vil rullere parene, og man må kjempe for å vinne “låsning” til sin utkårede. Her bestemmer flertallet, hvem fortjener låsning? Om en av parene ikke trives sammen og ikke syns de er noe for hverandre, eller om flertallet ikke ønsker dette paret sammen, kommer det inn 2 nye deltagere på mandagsinnsjekk, med mindre 1 i paret står igjen som fredet. Da kommer en fra det motsatte kjønn inn. Når vinnerparet står i finalen, i troskaptesten, som beviser om de har noe fremtid, kan kula slippes. 300 000kr vil da gå til kulekasteren.” <--- det Martine gjorde var virkelig ikke noe stor sak. Hun fikk 300 000 og dele sine nærmeste, men hun gjorde ikke noe vondt mot Kevin som gikk på han som person. Hun ydmyket han ikke på noe måte. Greit kanskje egoistisk, men hva om hun ikke slapp,og han slapp?? Ikke så ego da... men det skjedde aldri noe som var personlig mot Kevin. Som jeg prøvde å poengtere i "talen" min at det kunne vært i en annen twist på programmet. Stå på, jeg er lei alle som snakker dritt til dere. Dere gjorde ingen noe vondt.

    11. Slutt å dra andre ned for å virke bedre!! Bare slutt isabell! Dette er latterlig og rett og slett barnslig!

    12. Dere er så teite når dere sier “det er et spill”..: Det er ikke bare er spill. Du fortjente ingenting. Du hadde bare flaks, og JA dere stjal pengene fra Kevin.
      Når folk stemmer på et par så er det fordi de ønsker å gi det parret pengene, ikke bestevennen og kjæresten som bare sov.
      De fleste av stemmene var mer for Kevin enn dere .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg