Uken som gikk

Hei mine vakre♡

God morgen, håper alle har en fin start på dagen så langt! Jeg har akkurat kommet hjem fra London, eller igår kveld da. Det var faktisk overraskende deilig å komme hjem igjen, jeg innser nå hvor deilig og myk seng jeg har haha.. Hotell sengen i London var faktisk utrolig hard og vondt, noe jeg hater. Vi får håpe på at sengen er bedre dit jeg reiser imorgen♡

Ukens nedtur:
Jeg kommer faktisk ikke på en eneste ting som har vært kjip denne uken! Wohoo, denne uken har vært over all forventning og etter min mening helt perfekt. Det var jo en liten nedtur her om dagen, da vi var i London og Martine følte seg veldig dårlig og ikke kunne bli med resten av gjengen ut å spise. Jeg var også redd for at hun hadde blitt skikkelig dårlig å måtte ligge på rommet resten av ferien, heldighvis slapp hun det! Da hadde det verken vært gøy for henne eller noen av oss andre. Også syntes jeg det var litt nedtur med hard seng, men nå virket jeg fryktelig diva.. 

Ukens høydepunkt:
Det må uten tvil bli reisen til London min favorittby. Jeg pleier å dra hit hvertfall en gang i året slik at jeg får shoppet litt klær! Jeg er ikke fan av klærne i Norge i det hele tatt og derfor er det deilig med noe litt anderledes og ikke minst billig i London♡ Jeg drar faktisk kun til London for å shoppe. Jeg er vell ikke den eneste som digger shopping i denne byen??

Ukens tanke:
Noen ganger har jeg noen helt syke tanker, jeg filosoferer over de merkeligste ting..
Igår da vi satt på flyet på vei hjem fra London begyne jeg plutselig å tenke på at jordkloden beveger seg hele tiden, i en enorm fart. Og hvis vi da flyr oppe i lufta, hvorfor kan vi ikke se den bevege seg eller hvorfor tar det like lang tid å reise til London som fra London når den ene veien flyr vi med jordas rotasjon! Jeg tenkte så ufattelig lenge på akkurat det her og jeg måtte faktisk google det da vi landet haha.. Da følte jeg meg lite smart, selvfølgelig beveger atmosfæren seg også.. 


Haha, her klarte faktisk Martine prestere å si ”er det snø eller skyer”? Søt da.

Ukens irritasjon:
Jeg husker jeg var så irritert på de ansatte i kassen i et parr butikker i London. De tok livet så sykt med ro, selvom det var flere meter med kø. Jeg hater å stå i kø og spesielt hvis jeg ser at ansatte i butikken ikke bryr seg i det hele tatt om kundene sine og ikke gidder å kjappe seg littegrann! Er det mulig tenker jeg bare da.. 

Akkurat nå:
Nå er jeg på vei ut døren. Jeg skal nemlig i et spennende jobb møte! Senere idag skal jeg til dyrlegen med en søt liten hund som må operere stakkars, vi blogges nok mer senere idag snupper♡ Nå må jeg komme meg av gårde slik at jeg slipper å komme for sent til møte. Love you!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg