Det klikket for meg

Hallo alle sammen♡

Nå har jeg kun snakket positivt om London, men det er faktisk en del ting jeg har lagt merke til som irriterer meg skikkelig. Det var en hendelse her om dagen da vi var ute å shoppet hvor det faktisk klikket for meg, jeg var så sur. 

Vi var innom en butikk som heter Missguided, jeg elsker klærne i butikken og det er det tydelighvis flere som gjør det var stappfullt. De har veldig fine klær og en kul butikk. Men de som jobbet i butikken ga faktisk faen i alt og alle. Jeg tror jeg sto i kø for å betale nesten en halvtime! Og ikke nok med det, da jeg først hadde kommet frem til kassen og skulle betale tok de som jobbet der det så med ro! Det var flere meter med kø og ansatte i butikken sto å snakket med hverandre, de sto å sang og nesten ikke så på kundene sine engang. Det var også to etasjer med klær og kasser i begge etasjene, men da jeg skulle betale i den ene etasjen fikk jeg beskjed om å gå ned for å betale der det var utrlig lang kø. I tillegg til dette funket ikke flere av kassene, og folk måtte drive å bytte kasser og det var rett og slett bare kaos. Butikken stengte også om ikke lenge, men køen i kassen ble bare lenger og lenger. Jeg tenkte bare vil ikke de som jobber her hjem? Hvorfor prøver dem ikke å kjappe seg litt? Ikke bare fordi dem vil hjem men også for kundene, altså jeg sto i kø minst en halv time. Da hun i kassen endelig ble ferdig med å slå inn klærne jeg skulle ha og jeg endelig skulle få betale funket jo såklart ikke bankterminalen så vi måtte flytte oss til en annen kasse. Da var jeg så frustrert husker jeg at jeg bare betalte, tok posen med makt og stormet ut derifra.. Haha herregud, det var helt tragisk! Hadde dette vært i Norge hadde nok et parr ansatte fått både klager og sparken, hvertfall hvis jeg hadde vært sjef. Jeg håper virkelig ikke at da klokken slo 18 ba dem resten av køen gå og sa at de er stengt. 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg