Mine planer i sommer

Hei alle vakre♡

Dette er faktisk den første sommeren jeg ikke har bestilt noe tur til syden enda.. Det er faktisk helt sykt til å være meg! Jeg er avhengig av å reise og hvertfall til syden om sommeren, det er blitt en tradisjon for meg. Så jeg er egentlig litt stresset om dagen for jeg føler ikke det er noe sommer hvis jeg ikke drar til syden, haha..
Jeg har jo faktisk fått tilbud om å jobbe både på Rhodos og Magaluf, men det har jeg ikkenoe lyst til. Jeg var jo på ferie på Rhodos i fjor og det så gøy ut å jobbe der, men slitsomt så det droppet jeg. Jeg er også ganske lei sånne partysteder i syden så om det blir sydentur i år noe det helt klart må bli, blir det nok et litt roligere sted. 

Jeg har jo allerede reist masse nå den siste tiden, nå sitter jeg her i London og storkoser meg. Sommeren har vell allerede begynt så denne reisen teller! Jeg var akkurat i Stavanger og reiser igjen nå på onsdag, dere får vite hvor jeg skal når den tid kommer. Det er faktisk en jobbreise så jeg gleder meg skikkelig♡ Findings festival er også planen i august, jeg var der i fjor og det er helt klart noe jeg vil tilbake til. Det er så gøy å dra på festival med venner og festet mens man ser på show, love it! Har noen tips til meg om hvor jeg kanskje burde reise til sydover? Jeg har så å si vært overalt i Europa og har lyst til å prøve ut noe nytt og noe fint så jeg blir glad for alle forslag. 

Nå må jeg sove en halvtime før vi skal ut å spise middag, jeg blir så sliten av å gå rundt å shoppe og farte her i London og gud så vondt jeg har i bena.. Vi blogges mine kjære, love you guys♡

36 kommentarer
    1. Malaga!! Platja de aro (1,5-2timer) utenfor Barcelona!! Thailand (cha am) 2 timer Max fra Bangkok rolig å flott plass me mange nordmenn

    2. Nice i Frankrike!! Der har du mange fine gater og litt forskjellige butikker. Ikke minst den lange og fine STRANDEN! Håper du fikk litt hjelp og at du koser deg i sommer!

    3. Kanskje ikke en typisk ”chartertur” men anbefaler virkelig Miami beach, helt fantastisk sted. Flotte og hyggelige mennesker, god mat, godt utvalg av shopping, bra uteliv og alt er ganske rimelig i prisen.

    4. Anbefaler sånne rolige billige øyer i Hellas! Har vært på de fleste som Rhodos, Naxos, Sifnos, Kreta, Korfu, Santorini og Mykonos, skal selv til Samos i sommer og det er kjempe fint der så du burde reise der hvis du vil ha noe stille, fint og kozy<3

    5. Har vært i Nice i Frankrike som mange anbefaler, var der rett etter terroren. Veldig fint sted, men ville kanskje foretrukket Spania uansett pga finere strender. Eventuelt Marokko som noen nevnte, det virker så sykt fint og annerledes, men samtidig er det litt skummelt siden det er et urolig land hvor man kan bli utsatt for vold og terror..

    6. Hva jobber du med? Siden tilbudene om å jobbe i syden. Kan du lage innkjøpsvideo med Martine etter dere er komt hjem fra london😍

    7. Jeg digger deg Isabelle! Fortsett med å være den fantastiske personen du er! Ja sminken på ph første dag var kanskje litt uheldig, men jeg synes du er veldig flink å sminke deg til hverdags selvom det er litt mye etter min smak, men synes fortsatt du er fin! og det er jo tross alt du selv som skal være fornøyd, det er det viktigste <3 men du er nydelig, både med sminke, og fy søren så nydelig du også er UTEN! det håååper jeg du skjønner selv også, fordi du er så heldig som er like nydelig med og uten sminke. Også vil jeg bare si, ikke bare at du ser helt nydelig ut utseende messig, så har du en fantastisk personlighet, du er så sprudlende, og sprer så mye glede rundt deg, du er alltid i godt humør, er snill mot alle, er åpen og skaper god stemning. Når jeg ser deg på youtube, så ler jeg hele tiden. Du er SYKT morsom, vet ikke men jeg tror ikke at du tenker over det selv en gong, haha. Du bare er en solstråle, som sprer masse positiv energi, glede og lykke rundt deg. Du stråler virkelig! Smilet, latteren, utstrålingen <3 Stå på! ELSKER ALT med deg <3

    8. Du burde dra til torrevieja i Spania. Det er super fint der❤️❤️ PS: eeeeeeelsker deg💋💋💋

    9. Kan du lage en video der du snakker om hair extensions og hva du anbefaler og dine erfaringer?❤❤😍

    10. Du kan jo reise til Bulgaria. Det er fint der og billig. Det er fint å bo utfor sunny beach nærmere gammel byen nessebar hvor det er roligere siden sunny beach er en party plass 🙂

    11. Split eller Makarska i Kroatia:) Jeg og kjæresten min skal dit senere i sommer, og det ser veldig fint ut der! I tillegg så er det veldig billig der 👌

    12. Hei!
      Jeg skal til Mallorca i sommer og har valgt en plass på østkysten, ikke Magaluf og de typiske partystedene. Tenker det samme som deg, vil en plass som er litt roligere for å bare slappe av:-)
      Lurer på om du kan lage et innlegg med antrekk du ville gått med på festival? Det er så gøy med inspirasjon til antrekk da jeg skal på noen festivaler fremover:-)

    13. Hellas hadde du likt 😊 perfekt sted for sånne skjønnheter som seg 😊 du er bare så utrolig nydelig 😍💖

    14. Hellas hadde du likt 😊 perfekt sted for sånne skjønnheter som seg 😊 du er bare så utrolig nydelig 😍💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg