Yesterday in pictures

Hallo dere♡

God morgen alle sammen! Idag er det nest siste dagen i London, jeg blir nesten lei meg av å tenke på det. Jeg virkelig elsker alt ved denne byen. Igår var en helt fantastisk dag. Vi startet med en nydelig frokost, jeg pleier egentlig aldri å spise frokost men hotell frokost er noe av det beste jeg vet. 

Vi dro såklart ut å shoppet litt etter frokosten, vi var også innom Victoria Secret. Jeg føler dette er noe man må gjøre når man er i London haha.. Selvom jeg aldri finner noe fint undertøy jeg har lyst på så må jeg bare innom butikken. Jeg er faktisk litt skuffet over det, de siste gangene jeg har vært innom har jeg ikke sett noe fint undertøy som skriker KJØP MEG..  Butikken er utrolig fin og eksklusiv så det å bare være der og titte er spennende! 

Utover kvelden skulle vi på musikal, og jeg elsket det! Jeg er egentlig ikke noe fan av musikaler og teater, men denne var sinnsykt morsom og bra. Jeg satt faktisk å lo høyt haha. Vi så Mamma Mia, jeg anbefaler virkelig alle som er i London til å se denne musikalen. Det var så bra♡ Dessverre var det ikke lov å ha telefon eller kamera der inne så jeg fikk ikke tatt noen bilder. Men Martine og jeg var litt badass og klarte faktisk å filme litt i sjul så det kan hende dette kommer på vloggen vi filmer her nede. Dere burde virkelig glede dere♡ Alt jeg hadde på meg er kjøpt her i London utenom buksen, den er fra Bikbok. Jeg kommer til å lage en haul herfra, så alt jeg har kjøpt her nede kommer på video etterhvert. Så det er bare å følge med, jeg har kjøpt så mye fint så langt og mer blir det nok også.

Jeg hadde egentlig litt lyst til å dra ut på byen her i London, jeg elsker utestedene her og kjenner ett par som bor her nede og jobber på noen av utestedene. Men det ble ganske sent etterhvert og vi var slitne etter dagen alle sammen så vi droppet det. Vi har tråssalt stått opp tidlig og gått rundt i butikker og shoppet hele dagen og tro det eller ei, shopping her i London er slitsomt haha.. Derfor ble det en relativt rolig og tidlig kveld. 

Nå skal vi komme oss ut og nyte dagen, idag skal vi ta en av de bussene med to etasjer slik at vi får se litt av London og komme oss litt vekk fra akkurat Oxford Street hvor vi har vært hele tiden! Vi blogges senere babes♡ Love you.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg