Ukens spørsmål

Hallo alle sammen, håper alle har en helt fantstisk dag! Det har jeg, som dere vet er jeg i London og storkoser meg. Jeg tenkte å svare på ukens spørsmål, beklager at jeg ikke rakk dette igår♡

Hvorfor 10 kg sminke i trynet?
Jeg er så sinnsykt lei akkurat denne kommentaren her, herregud! Såklart bruker jeg ikke 10 kg sminke i ansiktet. Jeg vet jeg bruker en del sminke, og jeg trives med det. Det er ingen som kan fortelle meg hva jeg skal bruke av sminke og ikke. Jeg blir heller ikke såret av disse kommentarene, så til de av dere som prøver på dette kan bare gi opp haha.. 

Når begynte du å snuse?
Gud, det husker jeg faktisk ikke. jeg begynte vell da jeg gikk på ungdomsskolen en gang, mulig det var i tiende klasse! Jeg skulle ønsket jeg klarte å slutte å snuse.. Det blir så dyrt i lengden!

Gikk du på Etterstad VGS 2. året?
Det stemmer. Jeg skal inrømme at jeg ikke trivdes så godt der, også var det en lærer som ikke likte meg i det hele tatt..

Kan du og Martine ha meetup?
Det skal vi faktisk ha den 24.juni på rådhusplassen! Jeg gleder meg masse, jeg tror dette kommer til å bli utrolig gøy og jeg håper det kommer masse folk. Denne meetupen har vi i samarbeid med Splay og det kommer andre youtubere også er jeg ganske så sikker på! Håper jeg ser deg der♡

Er det noe mellom deg og Kevin nå etter Paradise?
Nei, der må jeg skuffe deg! Jeg har faktisk fått utrolig mange kommentarer på akkurat dette her og det er mange som skulle ønske at vi datet, haha.. Det gjør vi dessverre ikke! Vi er gode venner da♡

Hvor mye har du i hver pupp?
Jeg har 325g i hver pupp. Jeg har laget en video på dette før hvor jeg forteller både hvorfor jeg tok det og mine tanker om silikon. Du kan finne videoen HER.

Hvor kjøper du klærne dine?
Jeg pleier aldri å kjøpe klær i Norge. De fleste klærne mine er kjøpt i London. Om jeg skal kjøpe noe i Norge er det på Bikbok, Gina, eller Zara. Alle buksene mine er vell fra bikbok♡ Elsker buksene fra Bikbok!

Hvilken parfyme bruker du?
Jeg bruker aldri parfyme, det eneste jeg bruker er bodysplash. Min er fra Victoria Secret, love it! Jeg tror ikke engang jeg eier en eneste parfyme haha..

Hvor er solbrillene fra?


Disse er faktisk kjøpt på H&M. De er utrolig fine og jeg elsker dem♡

Nå må jeg kjappe meg og fikse meg littegrann, vi skal nemlig på musikal ikveld og har litt dårlig tid. Vi kom akkurat tilbake fra shopping! Vi blogges mine kjære, love you♡

9 kommentarer
    1. Kos deg søta 😊 du er så utrolig nydelig 😍💖 å det nederste bildet er du bare helt fresh ut 😊 hørtes veldig gøy ut langt tur til Oslo da siden jeg bor så sykt langt vekke fra Oslo 😕 men skal prøve å komme 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg