Jeg hylgråt og hadde panikk på vei hjem fra Paradise Hotel

Hallo dere♡

Jeg tenkte å ha en liten storytime. Jeg vet dere er glad i å lese dette så her kommer en ganske så morsom historie. Det var ikke så morsomt der og da, men nå kan jeg ikke gjøre annet enn å le av dette. Noen ganger kan jeg virkelig ikke forstå meg selv, jeg blir faktisk oppgitt.. Hjemreisen min fra Mexico ble ikke som jeg forventet. 

Dagen vi skulle fly hjem til Norge fra oppholdet på Paradise Hotel, var jeg faktisk ganske glad. Jeg skulle reise sammen med alle jentene! Jeg reiste jo helt alene til Mexico i og med at jeg kom inn senere i spillet. Jeg var glad fordi jeg kunne reise med både Martine, men også de andre jentene og bli bedre kjent med alle sammen på utsiden av hotellet. Da vi kom til flyplassen hadde alle billetter, jeg også. Men, en ting jeg manglet det var noe som kalles ESTA. Altså planen var at vi skulle mellomlande i USA og da må man tydelighvis ha ESTA. Dette ante ikke jeg hva var engang haha. Jeg husker fortsatt den panikken jeg fikk da det viste seg at jeg måtte bli stående igjen i Mexico på flyplassen helt, helt alene. Jeg ringte mamma og hyl gråt for jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. De andre hadde gått, for dem måtte rekke flyet sitt! Og der sto jeg, på flyplassen i Mexico, uten noe som helst flybillett hjem.
Heldighvis klarte Mastiff å fikse meg noen andre flybilletter noen timer senere, som ikke var innom USA. Så jeg slapp å være i Mexico helt alene så veldig lenge. Men flyturen(e) ble jo ganske så mye lengre, med masse venting! Jeg var jo i tillegg veldig skeptisk til landet, og hadde sett massevis av filmer om blandt annet menneskesmugling og dritt i Mexico, dum som jeg er! Så jeg turte jo ikke annet enn å sitte på et bestemt sted hele tiden, med mamma på telefonen. 

En reise fra Mexico til Norge er i utgangspunket ikke så veldig gøy, det tar fort 18 timer. Men med meg denne gangen tok det vell ganske så mange timer mer, HELT ALENE.. Herregud er det mulig. Dette kunne jo ikke skjedd med andre enn meg, det er så typisk meg! Skal si dere jeg var glad da jeg landet på Gardermoen, det var nesten så tårene rant da også. Jeg husker denne reisen som om det skulle vært i går, det kommer jeg nok alltid til å gjøre! Det var ikke noe gøy i det hele tatt der og da. Jeg hadde fullstendig panikk! Noe jeg aldri kommer til  glemme igjen er ESTA, haha. 

5 kommentarer
    1. Er det ikke tv3 eller crewet som ordner med flybilettene og passer på at alt skal være i orden? Virker som de overlater dere til dere selv når dere kommer på utsiden og ikke følger dere opp

    2. Hei! Vil du og Martine være med ut på et utested i London som ble kåret til Londons beste klubb i kveld? Kan få dere inn gratis med gratis alkohol hele kvelden. Klubben har blant annet vært besøkt av Justin Bieber, Paris Hilton, Drake og mange andre.

    3. Hei, mamma jobber i mastiff😂 Men hun var ikke på pærra i år men hun skal kanskje neste år.men bestevennen til mamma heter Marianne hun var der i år.😂💘 Men hvor skal dere ha meetup den 24 juni?💘 Pls svar skal komme hahahahh

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg