London life

Hallo fra London alle sammen♡

Nå har vi akkurat kommet tilbake til hotellet etter en real shopping tur i Oxford Street. Gud som jeg elsker dette stedet! Både menneskene og egentlig alt er bare bedre her haha.. Alle er så hyggelig og slår av en prat, spesielt på restauranter. Det er så koselig!
Da vi kom idag tidlig var det første vi gjorde å gå ut å spise, jeg hadde ikke spist i det hele tatt og trodde nesten jeg skulle besvime så det var must nummer en. Det ble en nydelig pizza! Hotellet ligger også midt i Oxford Street, så vi slipper å surre rundt med alle posene og det er kort vei til alt. Helt perfekt♡


Mami♡

Vi måtte jo såklart ha litt dessert også, vi er tråssalt på en liten ferie! Fruktsalaten var utrolig god, jeg elsker frukt så dette var midt i blinken. 

Vi har vært ute helt siden vi kom og trasket rundt, frem og tilbake i flere timer så nå måtte vi ha en liten pause før vi går ut igjen og shopper litt til hehe. Vi skal en liten tur på Chanel♡♡ Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe noe der, vi får se om jeg forelsker meg i noe!

Senere ikveld skal vi selvfølgelig ut å spise, moren til Martine har bursdag idag så det skal også feires. Vi har faktisk ikke merket noe til terror eller valget som var igår, det er akkurat som det pleier å være. Jeg trodde det kom til å være masse politi overalt, men det merker jeg ikke noe til! Det kan godt hende det er det, men ikke her hvor vi er. 

Angående vloggingen vi driver med så tenker vi at vi heller lager en video fra hele turen, isteden for en video hver dag. Jeg merker jeg allerede gruer meg til redigeringen for det kommer til å bli massevis av små klipp. Men alt for dere babes!

Vi blogges senere mine kjære♡ Love you!

11 kommentarer

Siste innlegg