Jeg reiser igjen

Hallo alle vakre♡

Det er utrolig lenge siden jeg sto opp så tidlig som idag! Jeg kan faktisk ikke huske sist. Jeg elsker jo å sove lenge og legge meg sent, men denne helgen må jeg nok snu litt på det for jeg reiser til en av mine favoritt steder nemlig LONDON!! Wohoo. Gud som jeg har ventet lenge på denne dagen. Det blir en liten jentetur med Martine, og mødrene våres, så dette kommer til å bli kjempe koselig. Vi blir i London til Mandag, så det blir ikke mer enn ett par dager.

Selvfølgelig er jeg ganske så stresset når det gjelder terror.. Vi snakket faktisk om at vi skulle reise forrige helg og da hadde vi vært der da det var terror, så jeg er evig glad for at vi valgte denne helgen isteden for. Vi kommer til å være veldig forsiktige med hvor vi går til en hver tid, og vi kommer til å følge nøye med hvis det eventuelt skulle skje noe. Jeg tror ikke det, i og med at det har akkurat skjedd i London, men man vet jo aldri.. 

Grunnen til at vi reiser til London er egentlig bare for å komme oss litt bort og kose oss med en liten ferie, og ikke minst shoppe. Shoppingen i London er så utrolig mye bedre enn i Norge så jeg kommer til å reise ned med en helt tom koffert og kjøpe meg masse klær der haha. Hver gang jeg er i London så har jeg fått overvekt når jeg skal hjem igjen og det skal jeg prøve å ikke få denne gangen!
Martine og jeg kommer til å vlogge hele turen slik at dere får med dere alt hva vi gjør og rett og slett blir med oss på denne reisen. Jeg tror dette kommer til å bli utrolig kult! Videoene kommer såklart ut på vår youtube kanal og bloggen så fort de er redigert ferdig noe vi skal prøve å få til om kveldene og legge ut dagen etter, mens vi er i London. 

Vi blogges mer i London mine kjære, love you♡

5 kommentarer
    1. Så fin du er 🙂 lurer på om du bruker Vippeextension eller vanlig som du limer på selv ? Isåfall hvilket merke og type ? Vil gjerne ha like fine vipper som deg 🙂
      Håper du får en fin tur i London 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg