Jeg reiser helt alene

Hallo alle sammen♡

Akkurat nå sitter jeg på Gardermoen og venter på at flyet mitt skal ta av! Jeg skal nemlig en tur til Stavanger. Jeg gleder meg masse, og tror dette kommer til å bli utrolig gøy. Jeg skal på sommerfesten der både Justin Bieber og andre artister skal spille i dag. Det er selvfølgelig venner av meg som er i Stavanger allerede, men jeg kunne ikke reise før i dag! Så jeg skal ikke være alene i Stavanger. Det hadde jeg nok aldri turt.. Selv om jeg faktisk har lyst til å reise ett sted helt alene engang, men da må jeg nok manne meg selv litt opp først, jeg hater jo å være alene!
Jeg blir bare i Stavanger til i morgen og da er det rett hjem og pakke til ny reise fredag morgen. Jeg elsker å reise, som jeg helt sikkert har skrevet før så hadde jeg aldri vært hjemme om reising var gratis, haha!

Er det flere av dere som skal på sommerfesten i dag? Herregud det er nesten litt trist at det kalles sommerfest når været er som det er nå. Her i Oslo pøser det ned, jeg håper virkelig det er litt bedre i Stavanger. Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg heller, så det blir nok også ett dilemma og enda verre blir det vist det regner.. Det er ikke gøy i det hele tatt og være på festival når det regner. Det har jeg opplevd før og da koste jeg meg lite. Jeg tenkte mer på at håret og sminken ikke skulle bli ødelagt enn å følge med på scenen, vil jo ikke gå rundt å se ut som the joker neida.. Selvironi er bra!

Men nå skal jeg gå om bord i flyet så blogges vi mer i Stavanger. Love you♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg