En helt fantastisk nyhet!!

Hallo babes♡

Jeg er så utrolig glad for å endelig kunne fortelle dere om en helt fantastisk nyhet! Dette er utrolig morsomt for både meg og Martine, men jeg tror også det kommer til å bli utrolig gøy for dere. Vi kommer til å satse masse på youtube kanalen vår fremover og tror dette kommer til å blir rett og slett helt fantastisk. Vi ser at vi får masse god respons og tro det eller ei så leser vi gjennom alle kommentarer og tilbakemeldinger dere gir oss! 
Martine og jeg tar youtube kanalen vår til ett nytt steg, vi har nemlig skrevet under en kontrakt. Husk å abonnere på kanalen vår HER♡ Da blir vi utrolig glad og vi setter så enormt stor pris på dere som allerede abonnerer, liker og kommenterer videoene vi legger ut til dere. Mer informasjon kan du finne i videoen under.

Vi har også masse planer fremover, både reiser og spennende ting som vi selvføgelig kommer til å vlogge om og legge ut på kanalen. Det blir flere videoer i uken, så det er bare å følge med for dette blir utrolig gøy♡ Jeg gleder meg til alt er på plass og til vi kommer inn i denne rutinen med å filme masse til dere. Vi er jo ikke vant med dette og er helt nye når det kommer til youtube, så tips til hva dere vil se tar vi med glede imot. 

Vi blogges litt senere idag babes, love you!

10 kommentarer
    1. Hei! Jeg ELSKER å se på videoer der man lager slim! For å få et bra og fluffy slim tror jeg man trenger hvitt lim, barberskum (tror ganske mye), farge og kontaktlinsevann. Nå er jeg ikke helt sikker på om HVILKET kontaktlinsevann man har er viktig, men hvis det er det tror jeg beholderen skal være gjennomsiktig (ikke hvit og lilla som dere hadde i deres forrige video)og tror også at det skal hete re-nu eller noe sånt. Et lite tips til er at dere kanskje kan ha gjennomsiktige skåler å mikse i, slik at vi som ser på kan se litt bedre.
      Håper disse tipsene hjalp litt❤️❤️

    2. Heia!! Hvis dere bestiller ting fra nettet ( Wish, eBay) kan dere ha en Wish/eBay haul da? Helst Wish, Hehe for d e der jeg bestiller fra, og det er mye fint der 🙂

    3. Anonym sminkefri challange sosiale medier det må være den dårligste challange har enn annen om å gjør å ikke kommentere on sminke på 4 uker

    4. Video tips:
      Vise frem deres hudsminke som dere bruker i hverdagen som dere er fornøyd med. Feks. Primer, fundation, concealer, osv. Forklar gjerne hvorfor dere liker de best ( om det er noe å si noe om da).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg