Ansiktsmasken alle snakker om ”Beauty Ghost”♡

//Reklameinnlegg

Hallo alle fine♡

Nå har jeg endelig fått muligheten til å teste en helt fantastisk ansiktsmaske! Det har kommet en helt ny maske som heter Beauty ghost. Jeg har hørt vanvittig mye bra om denne masken og derfor er jeg utrolig glad for at jeg har fått testet den ut ordentlig og kan dele mine opplevelser med dere.

Det er en peel of maske akkurat som den svarte jeg har testet før. Det som er forskjellen er at denne nye er hvit og skal gi fuktighet og huden næring, strammer og gir huden ekstra boost. Dette er den første masken i verden med Stabilisert Oksygen! Masken øker hudens kollagenproduksjon samt styrker hudens spenst og elastisitet. Denne masken beskytter mot forekomster av fine linjer og rynker. Den fjerner ikke hudormer slik som den svarte peel of masken gjør. Jeg har aldri vært noe fan av ansiktsmasker før fordi jeg syntes det er noe gris å få fjernet masken fra ansiktet etter behandling, men med peel of maskene fra Decrusto er dette ikke noe problem. Jeg kommer helt klart til å bruke den masken masse fremover. Den er veldig deilig og frisk å ha på seg! Og ikke minst så føles huden kjempe deilig etter jeg har brukt ansiktsmasken.

Denne masken passer perfektt for alle aldre og skal brukes 1-2 ganger i uken. Den er både enkel å påføre og veldig enkel å ta av, noe jeg setter stor pris på! Alle produkter inneholder ingen parabener, mineralske oljer eller silikon. Masken er vegansk. Verken produktet eller ingrediensene er testet på dyr. Wohoo♡ 

Jeg har prøvd den svarte peel of masken før et parr ganger og jeg ble forelsket i den med engang♡ Denne skal fjerne både hudormer og urenheter! 

Akkurat nå har Decrusto 30% avslag på alle produkter, blandt annet disse fantastiske ansiktsmaskene! Du finner den hvite masken Beauty Ghost HER, og den svarte masken finner du HER! God shopping♡

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg