Jeg liker bare ting hvis de er rosa

//Inneholder spons

Hallo alle vakre♡

Overskriften er dessverre løgn, haha! Jeg pleier som dere vet aldri gå i rosa, men denne bodyen har jeg blitt helt forelsket i♡ Det er mange som lurer på hvor den er fra og det har jeg skrevet på min instagram allerede, syntes det er så mange som ikke har fått med seg det.. Genseren er sponset fra en side på instagram som kalles @misspap! Jeg er ikke sikker på hvor mye den koster, men en ting er sikkert og det er at den er døds fin! 
Idag er det ganske så fint vær i Oslo så nå skal vi nedover mot byen en tur å spise litt, jeg er faktisk døds sulten. Jeg har ikke spist i hele dag så nå er det på tide snart haha.. 

Idag har vi filmet både youtube video og en annen ting jeg ikke kan fortelle helt enda. Det eneste jeg kan si er at det blir så bra! Jeg gleder meg masse til jeg kan fortelle dere alt av hva Martine og jeg jobber med. Vi står på hardt og jeg håper virkelig dette går vår vei nå. Vi har også en gladnyhet til dere, vi spilte akkurat inn en video der vi forteller om vår lille eller store nyhet haha. Denne videoen har vi bestemt oss å publisere imorgen så det er bare å følge med og abonnere på kanalen vår på youtube! Fremover har vi masse planer, både når det gjelder reise og business så dette er vårt år haha. Nå må vi komme oss ned til byen for å spise litt så blogges vi senere babaes♡ Love you!

9 kommentarer

Siste innlegg