Uken som gikk

Hallo alle sammen♡

Søndagen er her og denne uken er straks over. Snart mandag og en stressende uke i vente, heldighvis har vell en del av dere fri fra skolen imorgen og får en ekstra fridag! Dere er heldige, jeg har ikke fri. Denne uken har egentlig vært veldig fin, her er noen tilbakeblikk♡
 

Ukens nedtur:
Baywatch filmen.. Jeg ble utrolig skuffet over filmen faktisk, jeg syntes ikke den var så veldig bra som jeg håpet på. Jeg hadde høye forventninger, men når høydepunktet i filmen var Zac Efron i bar overkropp sier det seg selv at det var skuffende. Ikke det at han ikke ser bra ut i baris, det gjør han så absolutt hehe! 


Vi dukket opp i badedrakt, det var rød løper og alt var egentlig perfekt, bortsett fra filmen..

Ukens høydepunkt:
Det må bli uten tvil finalefesten for Paradise Hotel. Jeg hadde det kjempe gøy og Martine og Kevin vant Paradise Hotel, det kunne ikke blitt bedre etter min mening! Absolutt alle som var med på Paradise i år var samlet og vi festet og koste oss masse sammen. Det er ikke så ofte alle er samlet så når det først skjer er det veldig veldig gøy. Vi er en bra gjeng og jeg har blitt glad i alle sammen♡


♡♡

Ukens tanke:
Terror.. Igjen? Altså når skal det stoppe? Sikkert aldri. Jeg blir så lei meg og stresset og jeg syntes det er utrolig trist at det er så mye terror som det er. Mine tanker går til London og alle som har mistet noen nære både i London og andre steder♡ Jeg forstår ikke hvordan mennesker kan utføre slike forferdelig handlinger, heldighvis er disse døde nå haha… Det verste er at jeg skulle faktisk vært i London da dette skjedde! Takk gud for at vi bestemte oss for å ikke dra denne dagen alikevell!

Ukens irritasjon:
Jeg har jo faktisk åpen snapp og får en del snapper om dagen. Jeg liker å få meldinger av dere og se tilbakemeldinger av det jeg legger ut og driver med. Det er ikke alt jeg rekker å svare på eller rett og slett gidder å svare på! Men når folk blir sure på meg og kaller meg stygge ting fordi jeg ikke svarer på ting som ikke gir mening i det hele tatt, og at folk forventer at jeg svarer når jeg ikke kjenner personen? Det er så utrolig irriterende, jeg kan ikke svare på alt. Jeg svarer faktisk på veldig mye og bruker mye av min tid og energi på dere.

Ukens sang:
qFmCXBL_4n8
Elsker teksten♡

Akkurat nå:
Nå sitter jeg hjemme og bare slapper av! Jeg har fått gjort utrolig masse idag, når det gjelder jobb og jeg er ganske fornøyd med meg selv, haha! Ikveld skal jeg ta det helt med ro og kose meg med en film og noe godis, mmm! Dere får ha en super kveld videre babes, kos dere så blogges vi♡

6 kommentarer
    1. Haha særr 🙁 jeg ville ta med “typen” på kino å se baywatch :/ men da går jeg heller ut istedenfor 🙂 jeg bor ca 15-20mil fra Oslo, og i helgen skal jeg dit mest sannsynlig. 🙂 Første jeg tenkte på når det ble bestemt at turen skulle gå dit var at jeg håper på å møte på deg haha 🙂

    2. Bra film men synes de skulle hatt med noen flere fra serien men glad for at de fikk med David Hasselhoff selv om det var bare 20 sekunder å når Pamela Anderson kom 🙂 men håper at det blir en Baywatch 2 sånn at du kan bli med i den neste 🙂 ja Zac Efron er best som Troy Bolton men jeg synes at han spilte bra som Matt brody men David Charvet er den virkelige Matt Brody å David Hasselhoff er den virkelige Mitch Buchannon men the Rock var ikke gal 🙂 å CJ skulle heller vært spilt av Pamela Anderson men filmen var bra synes jeg hvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg