Fikk 40 000,- i uken for å være med på Paradise Hotel

Hei alle sammen♡

De siste dagene har jeg hørt alt for mange ganger at jeg ikke har gjort meg fortjent til disse pengene jeg fikk etter finalen av Paradise Hotel. Jeg har også fått masse hat kommentarer! Jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det er litt gøy at folk bruker så utrolig mye energi og tid på akkurat dette. Det var jo ikke jeg som slapp kulen og bestemte utfallet? 
Jeg legger ikke skylden over på Martine nå, men dette var et valg henne tok og det må folk respektere! Vi hadde planlagt dette med engang jeg kom inn på hotellet og planen gikk i boks. Det er veldig veldig gøy for oss!
Martine valgte å slippe kulen mot Kevin i finalen for å dele pengene med bestevenninen sin og kjæresten sin, altså hvem hadde ikke gjort dette? Det er utrolig tøft gjort av Martine, respekt for det tenker jeg da. Bare tenk deg om du hadde stått i en finale på Paradise Hotel mot en du ikke stoler på og nærmest ”visste” at h*n kom til å slippe kulen og din bestevenn og kjæreste sto i juryen og du hadde mulighet til og heller dele pengene med disse. 

Jeg skjønner veldig veldig godt at folk syntes det er dårlig gjort ovenfor Kevin, det syntes jeg og! Kevin er en herlig fyr som også fortjente disse pengene helt klart. Men det er et spill og det må folk forstå! Hele denne sesongen har alle klaget over at det er tidenes kjedeligste sesong og så å si alle håpet på at kulen skulle smelle på finalen, så knuser kulen og da blir det kaos? Haha.. 

Jeg var inne på Paradise Hotel i tre uker til sammen, så jeg gjorde et lite regnestykke og det viser seg at med pengene etter finalen har jeg fått ca. 40000 kroner i uken. Haha!
Jeg vil også si tusen tusen takk for alle positive kommentarer jeg har fått, det er en del av disse også♡ Det er så utrolig koselig! Love you♡

Vi blogges senere babes! 

XOXO

27 kommentarer

Siste innlegg