Ukens spørsmål

Hei alle vakre♡

Da var det tid for ukens spørsmål igjen! Jeg har fått en del spørsmål og kommentarer denne uken, spesielt igår etter finalen av Paradise Hotel. 

 

Har du vært turner?
Ja det stemmer, jeg har vært Norgesmester i bom faktisk. En liten funfact om meg hehe♡ Det finnes faktisk videoer på youtube av dette! 

Hvor i Oslo kommer du fra?
Jeg kommer fra Oslo øst, jeg bor like ved lørenskog togstasjon!

Hvordan er vennskapet til deg og Martine etter PH? Er det anderledes etterat hun fikk seg kjæreste?
Det har ikke forandret seg så mye, det er like bra om ikke bedre! Det at hun har fått seg kjæreste er bare bra og koselig. Aleks er utrolig hyggelig og en skikkelig snill gutt. Han passer godt på Martine og det gjør meg glad. Selvfølgelig blir det mindre ”alenetid” med Martine, men det gjør meg ingenting. Jeg er veldig god venn med Aleks også♡

Har du begynt på en utdanning?
Ja, jeg er faktisk ferdig med utdanningen min! Jeg har fagbrevet i kontor og administrasjon. Jeg har ikke studert noe på skole, jeg tror rett og slett jeg ikke kommer til å klare det heller. Skole er ikke noe jeg har lyst til å gå på. 

Hva syntes foreldrene dine om at du var med på PH?
I starten var dem ganske usikre og ville ikke at jeg skulle være med. Etterhvert som jeg hadde vært på intervjuer og fikk litt mer informasjon om hvordan det egentlig er å være med ble det bare bedre og bedre. Nå tar de det veldig fint og syntes det er kult.

På sangen ”One night stand”, er det deg som er på bildet og i musikkvideoen?
Det er det. Jeg syntes det er utrolig kult at låten har blitt så populær som den har blitt. Jeg personlig digger sangen og selvfølgelig Vidar!

Skal du dele de 250000,-?
Ja selvfølgelig. Planen har hele tiden vært at vi skal dele pengene. Det hadde vært veldig egoistisk og grådig av meg og ikke dele disse pengene. Martine og Aleks er jo mine nærmeste og dette har vi oppnådd sammen så det sier seg selv!

Hva skal du bruke pengene på?
Det aner jeg faktisk ikke enda. Jeg kommer til å sette dem inn på sparekonto med det første så får jeg se hva det blir til. Jeg kommer ikke til å sløse med pengene uansett!

Hvorfor fikk du 250000,- og Martine bare 50000,-?
Det som skjedde og som Martine og jeg planla med engang jeg skjekket inn på hotellet var at den som vinner slipper kula med engang og deler med den andre. Da blir det 50000,- på den som slipper kulen og resterende beløp til den andre som står i juryen. Selvfølgelig kommer disse til å bli delt likt! De er faktisk allerede delt opp! 

Hva hadde du på kroppen din under finalen av Paradise Hotel? Du glødet!♡
Hahha, dette er faktisk litt morsomt. Jeg hadde ikke highlighter på hele kroppen som de fleste kommenterer. Det var faktisk myggspray. I Mexico er det utrolig mye mygg, så derfor hadde jeg prayet meg med myggspray. Jeg vet ikke om dere la merke til dette, men da det var kulesermoni var denne gløden borte fordi myggsprayen hadde tørket! 
 

Vi blogges babes♡ Love you! Er det noe annet dere lurer på er det bare å spørre, så svarer jeg neste fredag! 

XOXO

23 kommentarer

Siste innlegg