250 000,- rikere

Hallo alle sammen♡

Da er Paradise Hotel over for denne gang, og jeg er utrolig glad og fornøyd for å ha opplevd dette eventyret og møtt alle disse fantastiske menneskene som jeg har gjort. Finalefesten igår var utrolig gøy og jeg storkoste meg! Episoden var jo også ganske bra etter min mening, hehe! Jeg vet det er utrolig mange som er bitre og både jeg og Martine har fått veldig mye hat på sosiale medier! Jeg vil bare si det at dette var et spill!

Jeg blir faktisk litt oppgitt av alle disse kommentare vi får. Spesielt jeg, haha! Altså det var ikke jeg som slapp den kulen og bestemte utfallet. Pengene kommer også til å bli delt likt mellom Martine, Aleks og meg♡ Amen! 
Selvfølgelig er det synd på Kevin, men det gikk rykter om at han også kom til å slippe kulen så jeg forstår veldig godt at Martine var usikker! 

Vi filmet også hele kvelden så det kommer ut på vår youtube kanal i løpet av få dager. Dere burde glede dere♡

Vi blogges! Love you♡

XOXO

49 kommentarer
    1. Jeg fårstår Martine veldig godt<3 og du og Martine er jo #Friendship Goals😂❤️ Jeg elsker dere Isabell, Martine og alexander❤️ Ikke bry dere om hatere!!<3 dere er fantastiske!! ILU❤️
      Klem Amanda 12 år

    2. BULLSHIT hahahaha! Slutt å lyv faen for det gjør du akkurat nå. Du og Martine planla å dra til Las Vegas ogsånt hvis en av dere vant paradise. Dere planla også å bytte ut Alex med en annen slik at planen skulle gå i boks. Dere er to store arrogante drittunger som sviker venna deres på den måten. Greit at dere spiller skittent og sender ut andre deltakere for det er et spill, men å ta fra en 150k er ran og fuckings dårlig gjort. Men hva forventer vi av cunts som dere? Kvalmt rett og slett at en som deg som ikke har gjort en shitt i PH stikker av med 250k. Hadde respekt for både deg og Martine til dere ranet en godgutt. Cunt of Paradise: begge dere.

    3. Før du dømme andre pass på at du er perfekt sjøl.. Det er ikkje greit å skriva dritt t andre på nett og det viser bare rett å slett hvor umoden du er Marko.. Isabell og Martine, dere er noen fantastikse mennesker begge to❤

    4. Du er helt slående vakker Isabelle! Ikke ta til deg noen av de falske sjalusi kommentarene over her!! Synes det er helt sykt at folk kan være så miserable over å se en annen person lykkes.. Fortsett akkurat slik som du gjør og du vil nå langt <3

    5. Hva skal du bruke pengene på?
      Hilsen en som ser opp til både deg og Martine, digger at dere bruker mye sminke og at dere ikke bryr dere om hva andre synes. Jeg synes at dere begge er kjempe pene med og uten sminke!! Hadde blitt glad hvis dere lagde en sminke video der dere sminker dere og fortelle om hvilket produkt og slik. Vil gjærne lære av dere!!

    6. Dere er noen sjalue jævler hele gjengen, hahahaha.
      You go girl. Det sier mer om dem enn dere når de slenger dritt over et reality program. Skulle trodd at paradise var livet til enkelte

    7. Liker at du claimer det var et spill og at det var fortjent og bla bla, når du såvidt var inne på hotellet, og røyk ut 2 ganger, men ble redda av vennina di som vant 😂

    8. du ligner på en transe med all den sminken. syns dere burde dele med kevin også. du som var en kort tid på paradise fortjener ikke pengene. det gjør derimot kevin. tror du skal holde godt kjeft så du ikke provoserer mer enn det du har gjort

    9. Sjeldent jeg kommenterer, men må bare si well played til deg & Martine! Dere overrasket mange.. Og Kevin hadde nok sluppet den kula sjøl!

    10. Haha! Sykt at du fikk pengene!! Du fortjente ingen ting! Og at du i det hele tatt kom til finale uka! Ble SÅ glad når jeg så at Petter og Sofie slapp den først for helt siden du kom til bake har jeg ventet på at du skal gå ut. Og forresten så sa dere at det liksom er så synd på kevin som ikke fikk noe osv.. sykt fake siden dere begge hadde sjansen til å dele pengene med han og hvis dere virkelig hadde ment at dere synes synd på han hadde dere delt de med han!! Skjerp dere

    11. Hahahahahahaha endelig var det noen som sa det marko tusen jævlig takk for det du skrev HAHAHAHAH my bruv HAHAHAHAHAHAHAHA mini faktisk HAHAHAHAHAHAHAHAHA JRG DØØØØR HAHAHAG

    12. Du og Martine er kjempekule sammen. Syns du skal satse på Kevin, gi han en sjanse og kanskje bli kjæresten hans? Hva tror du om det?;) veldig bra spill av Martine, og veldig bra valg av deg å bli bestevenninne med hun 👍🏼 Lykke til med å bruke pengene, de ryker nok fort 😂😂

    13. Du sier det bare er et spil men du klikka helt da du måtte sjekke ut første gang. Og hvis kevin hadde sluppet den kulen hadde du faen ikke sagt “det er bare et spill” så skjerp deg.

    14. Først vil jeg bare si YOU GO GIIIRLS!! Altså når folk skal si at det at dere fikk pengene var et ran, da må jeg bare le. Det er et spill og hvis det virkelig hadde vært ran hadde ikke programmet hvert sånn at man kan slippe den kula å få pengene selv. Også vil jeg bare si at du og Martine er #Friendshipgoalsss klem

    15. Jeg skjønner at Lunde slapp kula, spesielt fordi Kevin og henne bare var partnere i 2dager❤Ville gjort det samme om det var meg😙😙<333 Glad på din,martine,aleksander,kevin sin vegne😆

    16. Kan du og aleks pranke Martine? “Breakup prank” at aleks slår opp med Martine og dere filmer reaksjonen hennes? Hadde vært sykt gøy! Se hva jeg mener på YouTube. Søk breakup prank on girlfriend

    17. Ja, folk har sine egne meninger. Med hold de inne dere trenger ikke all den dritten, ja det er synd at Kevin og Martine ikke delte pengene men what so ever. Og så komme med stygge jo.mentaeer oppå det hele det er rett og slett idioti. La folk være seg selv.
      Btw isabelleeeeeeeeeeee skjer det noe mellom deg å Kevin???? Sånn helt serr hva tenkte du om alt Kevin har sagt om deg??? Du burde bli sammen med Kevin tho hehe

    18. Du var superfin i siste episoden på seremonien! Outshina hele gjengen jo, nydelig!:) Hvilken olje/produkt er det du bruker på skuldre/bryst for å få gløden du hadde? ❤

    19. Stå på Isabelle! Ikke bry deg om hva de andre sier de er bare misunnelige! Du er helt perfekt! Blir så jævli kvalm av å se alt hate du og Martine får! Lurer på hvor jævllig store problemer de mobberne har. Til dere som hater og mobber, dette er ulovlig, og kan ødelegge mennesker. Mobbere jeg synes virkelig synd på dere, og håper dere får hjelp. Isabel love u, stå på!!

    20. Narko du bør passe den kjeften din sånne syke drittunger som deg skulle vært nekta å gå ut kan si der samme til deg patetiske anonym du vil aldri bli ett menneske du skulle vært sperra inne marko v2 du skulle å vært sperra inne å Martine Lunde du er syk i hue hvordan ser du ut uten sminke for du er ikke Martine Lunde for noen patetiske drittunger

    21. Når du argumenterer at det er et spill så kan du ikke klikke i vinkler på Henote etter du måtte sjekke ut, siden DET var et spill. Hvis du forventer at folk skal være ok med at det Martine gjorde var et spill så må faktisk du også ha vært ok med at du måtte sjekke ut. Slik jeg ser det opptrer du litt dobbeltmoralsk. Foresten så må du og Martine slutte å legge skylden på Kevin, for dere hadde allerede planlagt å slippe kulen og dele pengene med hverandre.

    22. Og dere må slutte å hate på Martine og Isabelle… det er ikke deres feil at PH produksjonen satt to bestevenninnner fra utsiden sammen. Det var PH produksjonen som sendte Isabelle inn igjen. nesten alle hadde gjort det samme i Martine sine sko om hu var usikker. Hadde Isabelle ikke vært der og hu måtte låse pengene på Alex derimot hadde hu ikke våget å kaste kula på 50.000 , men kanskje På 150.000-200.000 og da ville Kevin også fått en fair sjanse til å kaste kula. Skyld på PH og ikke disse to jentene som bare vil ha penger. Det er til syvende og sist derfor man melder se på…

    23. ^ Er du heIt skadet i hodet heIIer? Iate som det er sIutt for å få en reaksjon på video. Hvem faen gjør sånt mot den de eIsker :O

    24. Ser at noen ikke har fått med seg at konseptet er et spill.. helt utrolig hva noen skriver.., lite gjennomtenkt. Stå på Isabell! Love:)

    25. Dere altsåå ❤ dere var favorittene mine! Jeg håpet Martine skulle slippe først. Da jeg så finalen håpet jeg hun skulle være rask nok. Når de spilte av gamle klipp med det og Martine /martine og Alex ble jeg så glad. Ble så spennende.
      Det ER et spill. Men det er jo til og med i episoden at dere planla det! Istedenfor å si at Martine ble usikker på Kevin, hvorfor ikke bare være syykt stolte for så sykt bra spill? Jeg har aldri sett et så bra og faktisk gjennomført spill. Dere vant på planen deres til og med! En plan dere hadde i fler uker. Det er så sykt!!!
      Vær stolte av hva dere fikk til her, vær stolte av spillet og hverandre! Ikke forsvar dere, da blir bare haterne sintere.
      Digger dere, håper dere drar på Vegas-turen og koser dere masse! ❤❤❤❤

    26. Det er så rått gjort! Digger dere begge! Hadde gjort akkurat det samme selv hvis jeg hadde blitt med på PH med min beste venninne.

    27. Dere er så sykt barnslig. Omg, ser ut som det burde vært aldersgrense 30 for å se PH. Dere tåler ikke at noe skjer uforventet. Hva har dere å si, dere sitter i soffan, anonym og disser. Må le, sjukeste jeg har sett av kommentarer. La nå jenta være!!! Jeg får grøssninger av tanken på disse foreldrene deres som må holde ut med dere.

    28. Synes folk som ikke har annet enn kvalme å komme med i kommentarfeltet kan holde det for seg selv. Dere blir ikke noe bedre av å rakke ned på andre, tvert imot.

    29. Jeg kommenterer veldig sjeldent på blogger, ‘en jeg ville egentlig bare si at dere fortjener ikke hatet som dere får. Jeg syntes det var dårlig gjort mot Kevin, men det er fordi jeg likte han veldig godt og syntes han er en god hjerta kar, men til syvende å sist er det et spill! Og Martine Lunde spilte fantastisk bra, hun gidde et utrolig uventa resultatt så klapp for det.
      All min sympati går til Kevin, men plaster på såret at hele Norge Vipser han penger! 😅👏🏼
      Syntes dere er flotte jenter, og jeg håper pengene går til noe fornuftig! Stå på!

    30. En ting er å si meningen sin, en annen er å mobbe, ydmyke og være troll. Jeg syns ikke Isabell fortjente de pengene, men jeg kommer ikke til å kalle henne opp, dømme henne etter hvordan hun ser ut med eller uten sminke, eller være nedlatende ovenfor henne for det.
      Skjerp dere! Er dere ikke voksne nok i hue til å si meningen deres uten å måtte ty til den slags dritt, så kan dere gi faan.
      Isabell må selv ha det hun gjorde på sin samvittighet på lik linje med alle der inne. De valgte å være med på dette selv og dette er utfallet. Jeg er ikke enig, men sånn er livet. Vi får det ikke alltid som vi vil. I denne runden var det Isabell og Martine som fikk det som de ville.
      Hva de gjør med pengene har vi ingenting med, Isabell har ikke meldeplikt for oss og det er helt latterlig hvordan dere oppfører dere.
      Ha en god pinse ell no :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg