Dårlig forbilde

Hallo alle sammen♡

Jeg satt akkurat å så på youtube videoer der folk leser opp hat kommentarer de har fått på nettet. Da fikk det meg til å tenke på sånne nettroll som mobber folk og er ufine på nett anonymt. Det er jo faktisk disse netttrollene som er utrolig dårlig forbilder, ikke oss bloggere, youtubere, offentlige personer som dem sitter å mobber på nett. Det er disse nettrollene som gir unge et inntrykk av at det er greit å mobbe og snakke stygt om andre på nett anonymt. Uansett hvor mye sminke man bruker, hva slags bilder man legger ut eller hva man mener om forskjellige ting er det ikke greit å være ufin og mobbe. Diskusjoner derimot er noe annet, men mobbing er IKKE ok.

Jeg hater mobbing og det er rett og slett noe jeg ikke kan fordra, jeg har opplevd dette før og jeg får stygge kommentarer på nettet hele tiden. Jeg bryr meg ikke personlig om disse kommentarene på nett, men det er såklart ikke gøy! Og når unge ser alle disse kommentarene tror dem at det er greit og da baller det på seg!
Det verste av alt er at det faktisk er voksne folk som burde skjønne og lære sine barn at mobbing og drittslenging ikke er greit. Jeg blir nesten litt bekymret, er det virkelig sånn vi vil at verden skal være?

Nå skal jeg straks begynne å fikse meg, jeg skal nemlig på premieren til Baywatch. Jeg hadde jo egentlig ikke tenkt til å gjøre noe som helst slik idag, jeg er jo så trøtt å sliten da jeg ikke har sovet så godt de siste nettene som jeg skrev i ste. Men jeg klarte ikke takke nei til dette. Det kommer til å være masse kule innslag, både flammekaster, rød løper, drinker så jeg tror dette kommer til å bli veldig gøy! Jeg drar med noen andre fra Paradise, så godt selvskap blir det også. Jeg skal selvfølgelig få tatt bilder slik at dere får se, så kommer det nok ut et nytt innlegg ikveld eller imorgen tidlig. Wohoo, vi blogges babes♡

XOXO

11 kommentarer
    1. Hei.
      Er sååå enig. Har faktisk haters selv. Så ynkelig at godt voksne folk driver på slik. Tipset deg forleden om det. Så vi er i samme båt der. Du er god jente. Å liker at du har guts til å ta det opp. Stå på 👐👐
      Klem
      Andreas 🙂

    2. så bra skrevet innlegg ❤elsker deg og bloggen 💕 kan du vise hvordan du har laget designet ditt 😊

    3. Det er kanskje en mager trøst, men du får se på mobbingen som sjalusi. Du er jo ei nydelig jente, og det er det ikke alle som takler tydeligvis;) Heier på deg! G I R L P O W E R <3

    4. Hei! inne på paradise hotel gikk du mye med en kjole/lang topp i lilla, hvit og blå ser ut som silke med noe mønster. Lurer på hvor den er kjøpt 🙂

    5. Det er jo dere bloggere som er dårlige forbilder når dere fronter plastiske operasjoner. Er dere klar over hvordan dette påvirker de unge leserne deres?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg