Det ble en katastrofe

Hei dere♡

Nå har Martine og jeg akkurat spilt inn en video til youtube, og det ble rett og slett en katastrofe haha. Vi prøvde oss på å lage slim, begge to har hatt så utrolig lyst til det kjempe lenge så istad var jeg i butikken og kjøpte det vi trengte. Det var nok ikke helt riktig! Videoen kommer ut så fort den er redigert, og vi vurderer å prøve oss på en ny video der vi lager slim. Vi har så lyst til å klare dette♡

Vi satt å prøvde å få det her til i sikkert litt over en time, haha.. Det ble ikkenoe slim i det hele tatt og bare ”smuldret” opp.. Vi så også på et par videoer da vi lagde dette og det var så mange forskjellige ingredienser folk brukte så vi slang også i masse randomme ting, haha. Det var nok ikke det smarteste! Men uansett, vi kommer nok til å klare det neste gang med litt hjelp fra dere søte♡ Husk å abonnere på kanalen vår HER, slik at du får sett videoen og kommet med tips til oss på youtube!

Nå venter jeg egentlig bare på at Paradise kommer på TV skjermen, jeg er utrolig spent og gruer meg som vanlig littegrann! Jeg har ikke sett episoden enda og kommer ikke til å se den før den går på TV ikveld heller.. 

Vi blogges babes♡ Love you all! 

XOXO

7 kommentarer
    1. Hahah det går nok bra! Meed det perfekte fjeset deres vil nok slimet komme av seg selv <3 Isabelle, kunne du ha sjekket meldingene mine på facebook? Tusen takk beste <3333

    2. Hei!
      På mandagens episode så det ut som at du rotet med Petter. Hva var det egentlig som skjedde, vet jo ikke om de redigerer litt med klippa for å putte deg i en klein situasjon 🙂

    3. Hehe morsomt innslag!!
      No jeg har tenkt på er hvordan har “berømmelsen” til Martine påvirket forholdet deres? Kunne du/dere skrevet litt om det? Liksom, hva skjer når bestevenninden din blir toppblogger og får så mye fans osv.

    4. Hadde allerede respekt for deg, men fikk enda mer etter valget du gjorde i PH igår. Har ikke noe å gjøre med Petter, men synes det er så modig å ta dine egne valg, og ikke føye deg kun etter hva bestevenninnen din synes! Heier på deg 👏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg