Fortjente jeg en finaleuke plass på Paradise Hotel?

Hallo alle sammen♡

Har fått høre veldig mye om at jeg ikke fortjente en plass i finaleuken på Paradise hotel. Jeg blir både utrolig oppgitt og faktisk ganske lei meg når jeg hører dette! Det var en grunn for at faktisk alle bortsett fra Henote på hotellet ga meg den stemmen og lot meg få en sitteplass inn i finaleuken. Dette skrev jeg littegrann om i et av mine forrige innlegg, men ser ikke ut til at så veldig mange har fått det med seg. Jeg fikk faktisk aldri noe fordel eller makt da jeg skjekket inn. Det er utrolig vanskelig som ny på det hotellet og da fortsatt få lov til å bli. Jeg rakk aldri å bli kjent med noen på samme måte som de andre deltakerne, men allikavel klarte jeg å sikre meg den plassen. Jeg er en veldig utadvent person, som er lett å bli kjent med, det er jeg veldig glad for når det gjelder akkurat det her. Hadde ikke jeg vært den personen jeg er, hadde jeg faktisk ikke fått bli er jeg ganske sikker på. Jeg forstår egentlig ikke helt hvordan man kan si at noen fortjener finaleplassen eller ikke, alle forjente den sitteplassen uavhengig av hvor sent i spillet man kom inn. Til tross for at jeg kom inn såppas sent, mener jeg selv jeg klarte meg ganske så bra uten noe som helst makt og fordel. Jeg er faktisk dritt lei av å høre det, greit nok at folk mener forskjellig og tenker forskjellig når det gjelder Paradise Hotel. Men de som faktisk ikke er inne på hotellet aner ikke hvordan det er. Det var ikke mitt valg og skulle komme inn så sent i spillet, hadde det vært mitt valg hadde jeg kommet inn lenge før enn det jeg gjorde. Det er faktisk verre å komme inn sent, mye vanskeligere også! 

Nå skal jeg ut å nyte det fantastiske været! Jeg elsker Oslo når det er fint vær, og jeg blir glad i sjæla, haha♡ Martine og jeg har opplevd noe utrolig tåpelig og stressende idag, men nok om det, nå skal vi kose oss resten av dagen. Håper dere gjør det samme! 

Love you guys♡

XOXO

6 kommentarer
    1. Jeg heier så sykt på deg og Martine<3 dere to minner meg veldig om meg og bestevenninna mi, haha. Jeg er så glad for at dere begge fikk en finaleplass og dere begge to fortjente det💗😘

    2. Går det ann å ha så lite selvinnsikt!? Du har jo nesten ikke vært inne på hotelet, og da fortjener du en finaleplass like mye som de andre? Du fikk være på hotelet,for de andre der inne brydde seg ikke om du var der, for du var null trussel i det hele tatt og den eneste stemmen du ville samlet i en finale er Martine lunde sin, derfor hadde de deg der inne frem til finalen, og heller fikk deg ut da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg