Jeg fikk ingen sjanser

Hallo alle vakre♡

Jeg fikk faktisk ingen sjanser inne på Paradise Hotel da jeg skjekket inn. Når jeg ser på episodene nå i ettertid blir jeg dratt tilbake og merker faktisk at jeg fortsatt blir litt lei meg. Jeg kommer inn to ganger, begge gangene uten noe som helst makt. Allikevel har jeg klart meg såpass bra som jeg har. Ja, jeg kom inn til at min aller beste venninne satt der, men det viste seg og være alt annet enn en fordel for oss. Jeg har heller ikke fått vist hvem jeg er og hvordan min strategi var inne på hotellet, jeg fikk jo aldri noen mulighet til å vise det! Men hvem vet, kanskje det kommer?

Jeg husker jeg satt å gråt inne på hotellet, både fordi jeg var lei meg og syntes det var utrolig vanskelig å bli kjent med enkelte av de andre selvom jeg klarte det ganske så bra også. Jeg føler selv jeg ikke fikk noe sjanse når det kommer til spill men også når det kommer til menneskene som var der. De hadde allerede bestemt seg for at jeg ikke var noe viktig i det hele tatt, rett og slett fordi jeg var så ny som jeg var og ikke hadde tatt noen valg inne på hotellet enda. Jeg hadde jo ikke noe sjanse til å ta noen vanskelig valg. Jeg fikk jo ingen makt eller fordel!

Jeg som kom inn ny vet hvor vanskelig det faktisk er, og det er etter min mening mye verre å komme inn ny i spillet når alle har såpass god kontakt og har allerede bestemt seg for å spille med hverandre, og at de som kommer inn ikke er noe viktig og kan bare sendes hjem igjen. Det var en periode jeg nesten angret på at jeg hadde blitt med på programmet rett og slett pga dette. Det var absolutt ikke gøy og jeg merker jeg blir lei meg når jeg sitter å skriver om dette her nå. Det er lenge siden dette ble spilt inn, men allikevel har jeg så mye på hjertet og husker følelsene jeg hadde inni meg som om det skulle vært i går. Jeg hadde klump i halsen hver gang vi snakket om hvem som er en verdig vinner og hvem som har fortjent sin plass, fordi selv om de andre deltakerne ikke sa at jeg ikke var verdig nok skjønte jeg at det var meg de mente.

Jeg var snill mot alle og behandlet alle med samme respekt som jeg selv forventer å få, og jeg kan ærlig innrømme at når jeg ser hva andre sier så blir jeg både skuffet og lei meg.

Det var deilig å få skrevet av seg noen følelser jeg har hatt på hjertet! Vi ses på TV skjermen ikveld, ikveld er det årets siste parsermoni!! Hvem tror du ryker?

Vi blogges, love you guys♡

XOXO

18 kommentarer
    1. er nok deseverre du som ryker, men har reagert litt på det jeg også. Siden de som har blitt tatt av den sorte kraften skal gi en sitteplass blir det nok enten Morten, Kevin eller Andrea. Den 3 sitteplassen skal jo bli bestemt av dere på hotellet, og slik som du skriver blir det neppe du som får den. Dermed har du ingen sjangs.. utrolig synd for du og Martine er mine favoritter

    2. Teit at andrea mener hun fortjente sitteplass mer enn deg bare fordi hun var fra dag 1. Det trenger ikke være noe godt argument. De som kommer inn senere har det vanskeligst med å kjempe seg til å være inne på hotellet. Synes det var godt gjort av deg:) jeg sputre andrea på bloggen hennes men innlegget mitt ble ikke godkjent

    3. Gratulerer med finale uka litt tidlig å si Gratulerer med finale plass men vett å håper at du får den 😊 håper at du å Grunde vinner 😊 å du slipper vel kula du 😊 du er så søt elsker å digger deg 😊❤

    4. er så dritt lei å høre “har vert her siden dag 1”. Alle som sier det burde få en stor ulempe, hver gang. Det er ikke en bra prestasjon å klare å få lov å komme inn først, haha.
      Jeg vil også nevne at oss som dømmer litt vell fort, tenkte at du var overfladisk og selvgod, må lære å slutte med det. Du har vist at du er en kjekk og gøyal jente!

    5. Du fortjener jo ikke finaleplassen 😂 Assa, du kom inn og var der i en uke før du røyk, så kom du inn etter parsermonien forje uke og du har klart deg der inne en uke… vil ikke akk si at det er en verdig finalist til finalenX og hverfall ikke en verdig vinner :p
      Igjen så var det gøy at du kom inn igjen for å skape kaos, men det har du jo ikke? Annet enn at du slo hodet ditt da 😮

    6. Selff fortjener hun en finaleplass. Siden Andrea har vært der fra dag 1. Så burde jo også Isabelle få en sjanse da. Siden Andrea har vært der såpass lenge nå. Som Isabelle skriver på bloggen sin har jeg også merka at hun ikke har fått sjanse til å ta vanskelige valger eller fordeler .Hvis hun ikke har fått sjansen til det tenker jeg at det ikke er hennes feil, og at hun da fortjener finaleplassen.

    7. Så klart fortjener hun isabelle finaleplassen. Andrea og du anonym har ikke peiling. Gå skriv på en annen blogg du anonym som er frekk……….!!!!!!!!!!

    8. Anonym kl 12:12 selvfølgelig fortjener ho finale plass hva vett du om det ja ho røyk ut på ei uke alle jentene der inne ville ha ho ut noe som er veldig feigt ho gjør mere humor enn deg hverdall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg