Fantastisk start på sommeren

Hallo alle vakre♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en koselig dag i sola med grilling og venner. Vi satt å pratet masse og ble sittende noen timer i parken. Jeg slet litt med engangsgrillen, hehe. Jeg har jo aldri tent på en engangsgrill, så det var jaggu på tide nå. Det blir nok mye av dette fremover, det er så utrolig koselig! 

Nå skal jeg og Martine se på dagens episode av Paradise Hotel. Denne uken er sinnsykt spennende og jeg var legit redd.. Jeg tror jo sånn halvveis på ovrnaturlige ting så det var både spennende og gøy men veldig, veldig skummelt. 

Inatt er jeg nødt til å sove godt, for imorgen blir en lang dag med masse spennende møter. Jeg kan dessverre ikke si så mye om disse møtene, men spennende det blir det! Det er så typisk at når man sier at man må sove, får man ikke det. Prøve må jeg uansett. 

Ha en fin kveld dere♡ Love you!

XOXO

14 kommentarer
    1. Jeg tror seriøst Henote hater deg, eller er sjalu på deg! Sendte deg rett ut første ganga, og knust kula di to ganger. Opplevde du det sånn på hotellet?

    2. Må bare si, så deg på tv uten sminke.. og sykt vakker du er!! haha, du får sikkert høre det hele tiden og er kanskje lei av å høre det og. Men fra en som er basically avhengig av sminke og aldri går ut døren uten, er jeg skikkelig misunnelig. Du vet det sikkert, men vil bare si at jeg håper du går ofte uten sminke og føler deg døds pen! For det er du:)
      Peace and loove, xx:)

    3. Hei, jeg lurer på bor den toppen du brukte i går er fra? Den hvite korte med mønster, den som du brukte når dere knuste kulene til hverandre

    4. Men siden jeg får ligge i maven din går det bra 😄
      Sykt nydelig du var på PH i går på kvelden du kledde det antrekket på kvelden når du tro Martine opp på dansegulvet for jeg bare si du er heit fantastisk 😊❤ kjempe fine bilder 😊 ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg