Behind the scenes – Photoshoot

Hallo alle vakre♡

Nå har jeg endelig kommet meg hjem etter en utrolig lang og slitsom dag. Dagen startet utrolig dårlig må jeg si! Humøret mitt har vært på bunn og dette har rett og slett ikke vært min dag. Heldighvis ble humøret bedre etterhvert som jeg fikk i meg noe mat. Det er fært å si det, men jeg føler nesten ikke jeg ar tid til å spise haha.
Jeg tror nok grunnen til at humøret var på bunn er fordi jeg våknet og var stresset, jeg skulle på shoot og rekke å spille inn en video pluss ta bilder til et innlegg som kommer som tar veldig lang tid, nemlig sminke innlegget.

Men nå skal jeg ikke klage mer haha.. Photoshooten gikk super bra og vi jobbet effektivt og bra sammen. Vi tok masse fine bilder, samt en liten videosnutt. Jeg gleder meg masse til å få se resultatet og selvfølgelig vise det til dere! 

Fotografen (Lars Lillesveen) er utrolig dyktig, vi kommer til å jobbe mer sammen i fremtiden både når det kommer til Youtube og blogg! 

Som jeg skrev tidligere har jo jeg spilt inn en video til dere idag. Det er en tutorial på denne hestehalen faktisk! Det er overraskende mange som har spurt om jeg kan vise hvordan jeg gjør det med clip on exstensions. Så nå skal jeg begynne å redigere litt på den, slik at dere får sett så fort som mulig. 

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

6 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder 😊 du stråler 😊🌞🌞❤❤ du er bare så utrolig nydelig å så søt 😍😍💖💖 xoxo

    2. Anonym Hva er galt med å kommentere utrolig i Vær setning ingen ting er galt har du noe i mot det kan du slutte å kommentere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg