Ukens spørsmål

Hallo dere♡

Da var det endelig fredag og på tide å svare på ukens spørsmål. Jeg elsker at dere kommer med spørsmål slik at dere kan bli bedre kjent med meg! Fortsett med det.

1. Hvor er kjolen fra?

Kjolen er sponset fra NA-KD. Jeg elsker den, den er både varm og utrolig fin å se på. Jeg er usikker på om de fortsatt selger den, da jeg fikk den for rundt et år siden. 

2. Hvor mye har du fylt i overleppen og hvor mye i underleppen? Hvor mye kostet det da du ikke fikk det sponset og hvor ofte fyller du?
Jeg er veldig usikker på hvor mye jeg har akkurat nå til sammen. Første gangen jeg fylte på tok jeg 1ml til sammen i under og overleppe, men mesteparten av dette er borte nå. Jeg pleier ikke å være så nøye med hvor mye som blir sprøytet inn, heller resultatet til slutt. Er det ett sted jeg vil ha mer sier jeg det. Jeg fyller ikke så ofte nå lenger, man  fylle oftere i starten da kroppen skyller det ut. På et år har jeg vell fylt rundt to-tre ganger. 

3. Kan du vise hvordan du lager den stramme hestalen? Er det med clip on extensions eller sånn man bruker til hestehale?

Ja, det er det mange som lurer på om jeg kan gjøre. Og selvfølgelig! Jeg skal lage en video på det å vise step by step. Jeg bruker vanlig clips i hestehalen. 

4. Kan du lage ett blogginnlegg av din makeup rutine og produkter?
Det har jeg faktisk gjort før. Men da var det mer fest sminke. Jeg kan lage et nytt innlegg om hvilke produkter jeg bruker og hvordan jeg sminker meg til hverdags!

5. Hvor er den hvite toppen med vide ermer fra?

Den er fra klesskapet til Martine, hehe. Den er så utrolig fin og jeg var heldig som fikk låne den! Jeg tror den er fra Missguided.

6. Hvilke vipper bruker du?
Akkurat dette spørsmålet vil jeg tørre å påstå at jeg får daglig. Jeg har vell også svart på dette hver uke haha. Jeg bruker vipper fra House Of Lashes, de som heter ICONIC. De er helt fantastiske!

7. Når kommer neste youtube video? Kommer du og Martine til å fortsette med dette sammen?
Det er jeg litt usikker på, men jeg skal prøve å få den neste klar i løpet av helgen. Vi har en video på lur! Sånn som det er nå kommer vi til å fortsette med dette sammen. Vi har fått masse positivet tilbakemeldinger fra dere, pluss at begge har hver sin blogg å holde styr på også. Da blir ”jobben” enklere om begge driver med youtube sammen. Det er også en stor hit og vi syntes det er veldig gøt at vi har noe sammen!♡ Link til kanalen HER

8. Hvor er extensionet ditt fra og hvilken lengde har du?

Det er sponset av HCHAIR. Jeg har 65cm! 

9. Hvor var du imens du var utenfor Paradise Hotel i Mexico?
Dette vet jeg det er utrolig mange som lurer på, som jeg skrev i mitt forrige innlegg angående Paradise Hotel så kommer jeg til å skrive et eget innlegg om akkurat dette. Innlegget kommer i løpet av helgen så stay tuned. Masse å fortelle om dette vet dere! 

10. Hva var det beste med Paradise?
Den er vanskelig. Det er så utrolig mye som skjer der inne og personlig hadde jeg det veldig gøy. Det beste må være da jeg skjekket inn første gangen og jeg fikk en stor velkoms av Martine. Det var helt magisk å møte en bestevenn der inne! 

Håper dere fikk svar på det dere lurte på, er det noe mer så kommenter så svarer jeg neste fredag! Ha en strålende helg, så blogges vi babes♡

XOXO
//Inneholder sponsede produkter 

2 kommentarer
    1. Kan du skrive innleggene dine med litt større tekst? Syns det er litt vanskelig å slitsomt å lese når det er så smått 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg