All about my lips

Hei alle sammen♡

Jeg har fått en del hendvendelser når det kommer til leppene mine, og det er jo ikke akkurat en hemmelighet at de er fikset på. Jeg mener ikke å fremme kosmetiske behandlinger ved dette innlegget, jeg vil rett og slett bare gi dere alle som lurer ett svar! Etter min mening er det bra jeg snakker om dette og forteller at mine lepper ikke er naturlig og at jeg faktisk har gjort noe med dem. Personlig syntes jeg det er fint med fyldige lepper, jeg er fullstendig klar over at enkelte ikke syntes det er noe fint. Det er helt greit, alle er forskjellige med forskjellige meninger. 

Jeg startet vell for ca. ett år tilbake med å fylle leppene mine. Jeg var ikke misfornøyd med dem før, men jeg hadde rett og slett lyst på finere form og litt fyldigere lepper fordi jeg syntes det er fint. Derfor har jeg også fortsatt med det. Jeg har noe som heter Dermafill, grunnen til at jeg valgte dermafill er fordi varigheten er mye bedre i forhold til de andre fillerene. Det er litt vondere, da det ikke er bedøvelse i selve dermafillen men det syntes jeg det er verdt! Man får uansett krem bedøvelse på forhånd.

Jeg går til kosmetisk sykepleier Sol Elise, det har jeg alltid gjort og det kommer jeg også alltid til å gjøre. Hun er utrolig dyktig til det hun driver med og tenker på hva kunden vil og setter alltid kunden først. Mange av mine venninner går også til Sol Elise og jeg har ikke hørt at noen er misførnøyd med behandlingen. 

Ønsker du også å fylle leppene anbefaler jeg å bruke en kosmestisk sykepleier som er flink til jobben sin. Selvom det kanskje koster litt mer er det helt klart verdt det enn at du skal ødelegge leppene dine helt. Det er utrolig mange steder som er useriøse og ikke bryr seg om hva kundene har lyst til og tenker kun jobb og penger. Derfor anbefaler jeg Sol Elise. Hun holder til her i Oslo, Riddervoldsgate 12. 

Hjemmesiden til Sol Elise finner du HER, facebook HER for bestilling av time trykk HER

Håper de fleste fikk svar på det dere lurte på, om ikke er det bare å kommentere på innlegget så skal jeg svare der! 

XOXO
//Sponset behandling

7 kommentarer
    1. Synes det er dumt av deg å legge ut dette. Du sier du ikke vil fremme kosmetiske behandlinger, men likevel legger du ut et reklameinnlegg om det? Da er du med på å fremme/normalisere dette ovenfor leserne dine hvor flesteparten sikkert er unge jenter der mange er usikre på seg selv.

    2. hvor mye fyller du i overleppen og hvor mye fyller du i underleppen? Hvor mye koster det når du ikke fikk sponset?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg