Comeback på TV skjermen

Hei alle sammen♡

Jeg regner med de fleste har sett dagens episode av Paradise Hotel. Jeg er tilbakeee, og rett inn i semifinale uke!!! Jeg er utrolig glad for at jeg har fått en ny sjanse inne på hotellet, jeg fikk jo ikke akkurat det sist gang. Det har vært en del spekulasjoner om at jeg kom til å komme tilbake på hotellet, men det har faktisk gitt seg de siste dagene. Er jo tråssalt en god stund siden jeg røk ut.
Jeg har ventet en stund for å si det sånn og det har ikke akkurat vært gøy. Jeg håper dere er like glade som meg!

Jeg fikk et utrolig stort sjokk da jeg var tilbake, alle parrene er jo omrokert og folk jeg trodde jeg ville se er ikke her og omvendt. Det er det som gjør det så gøy med å se på alle episodene her hjemme, da gir jo alt mening noe det ikke gjorde da jeg kom tilbake.

Jeg vet det er en del som lurer på hva man gjør på utsiden av Paradise Hotel, og jeg har jo vært det en stund så jeg tenker å lage ett eget innlegg om et par dager om hva jeg faktisk gjorde disse ukene i Mexico. 

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

18 kommentarer

Siste innlegg