Fantastisk champagne frokost

Hallo alle vakre!

Jeg håper alle har en fantastisk dag frem til nå, det har hvertfall jeg. Akkurat nå sitter jeg her å koser meg i champagne frokost med noen venninner og vi koser oss masse. Vi skal straks nedover til byen og kose oss enda mere, haha!

Slik ser min Outfit ut idag:

Jeg har jo ikke bunad som mange andre og det er egentlig helt greit, jeg ser ikke vitsen med å ha bunad for å kun bruke den en gang i året! Men det er utrolig fint såklart. Skulle gjerne hatt en selv.

Champagne frokosten har faktisk vært overraskende bra og alle koser seg max! Det har vært utrolig mye god mat, og vertinnen Amanda er utrolig flink.

Jeg må ærlig innrømme at jeg allerede er litt brisen og alkoholen har gått i hode på meg, men det er bare gøy og jeg er helt sikker på at denne dagen bare kommer til å bli bedre og bedre! Vi skal feste og kose oss videre i hele dag.

Kos dere masse i dag mine vakre! Love you guys!

XOXO

9 kommentarer

Siste innlegg