Overnattingsbesøk

Hei mine fine♡ 

Nå har jeg akkurat blitt ferdig med å redigere storytime videoen av Martine og meg som kommer ut imorgen tidlig. Det tar lang tid å redigere og det er en ganske stor jobb faktisk. Jeg skrev jo her på bloggen for litt siden hva denne storytimen skulle handle om, og det er da jeg og Martine trodde vi skulle bli kidnappet i London. Utrolig ekkel opplevelse, jeg håper dere ser frem til å høre om historien og se videoen som kommer først ut på kanalen vår på youtube. Dere kan abonnere på kanalen HER for å se alle videoer vi poster før de eventuelt kommer på bloggen.

Nå har jeg besøk av min barndoms venninne Katrine. Hun har akkurat flyttet fra Oslo derfor er det en liten stund siden jeg har sett henne, så er deilig at hun kommer på besøk innimellom og da er hun selvfølgelig hjertelig velkommen hos meg. Vi skal bare slappe av, spise noe godt og kanskje sette på en film etterhvert. Har dere noe filmtips? Vi begge er glad i skumle filmer, så det blir nok noe sånt!

Imorgen skal Katrine bli med meg å fikse leppene mine. Hun skal ta ett par bilder og gjøre jobben min enklere, hehe. Jeg vet det kanskje er litt dumt å fikse leppene så nærme 17.mai pga blåmerker og hevelse, men det får bare gå. Jeg kommer selvfølgelig til å blogge mer om dette imorgen! 

Vi blogges, ha en fin kveld videre babes♡ 

XOXO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg