Photoshoot

Hallo alle sammen♡ 

 

Nå er jeg akkurat ferdig på Photoshoot og vi har satt oss ned på en restaurant på Sørenga. Shooten gikk veldig fint og fotografen Per Heimly var super morsom og grei. Fotografen har faktisk utrolig mye å si når man skal ta bilder, man må være komfortabel for å “tørre” å slippe seg løs!

Jeg var på shoot for en app som heter Lavo sammen med noen andre fra Paradise Hotel. Martine, Aleks og Grunde. Elsker disse folkene!

I går var jo vi på russetreff på Tryvann, vi fikk billetter for å reklamere litt for Lavo. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet. Det var jo nesten ikke russ der oppe. Jeg husker da jeg var russ, da var det stappfullt med russ og mye bedre stemning! Hvor er russen? Men gøy var det uansett.

Nå dør jeg av sult, har ikke spist i hele dag så nå må maten komme snart!

Vi blogges senere idag, jeg skal mest sannsynlig på en liten kosekveld hos en venninne!

Love you guys, ha en fantastisk kveld og kos dere masse.

 

 

XOXO

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg