Fantastiske kjoler til 17.mai og sommeren

Hei mine vakre♡

Jeg regner med det er flere enn meg som ikke er så heldige å har bunad. Derfor har jeg hjulpet dere litt og funnet fram masse fine kjoler man kan bruke på 17.mai og ikke minst nå fremover som det begynner å bli sommer! Jeg elsker alle disse kjolene og syntes de ser helt fantastiske ut, skulle ønske jeg kunne bestilt alle sammen hjem hit til meg, men desverre blir det bare noen av disse nå i første omgang hvertfall. Kos dere med shoppingen♡


HER                                                                                                        HER


HER                                                                                                        HER


HER                                                                                                        HER

Det kommer jo selvfølgelig ann på været om man kan bruke korte kjoler eller ikke, men alle disse kjolene passer fint til både sommer og fest også! Jeg gleder meg til å bruke noen av disse fremover. Et par av disse kjolene er også på salg akkurat nå så gjelder å være rask slik at man får bestilt♡

Det er jo også en del av dere som lurer på masse angående stilen og klærne mine, og disse kjolene er definitivt noe jeg selv ville gått med! 

XOXO

4 kommentarer
    1. Veldig fine!! Kan du lage flere videoer? Jeg savner en litt mer ordentlig sminkevideo, der du “snskker” deg gjennom den og forklarer litt mer, + viser akkurat hvilke produkter du bruker. Jeg, i motsetning til noen tapere, synes at du sminker deg helt perfekt og det er dødsfint! Så jeg skulle veldg gjerne likt å få vite mer akkurat hvordan du gjør det og hvilke produkter du bruker. Håper du kan begynne å lage flere videoer, alt er egentlig interessant å se på ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg