Er det god nok grunn til å hate en person?

Hei alle sammen♡

Nå sitter jeg å dagdrømmer som vanlig, og jeg sitter å tenker på at alle er forskjelige med egne meninger. Alle har forskjellige meninger og ser forskjellig på ting, men er det en god nok grunn til å hate en person? Det er så utrolig mange som begynner å hate og dømme andre fordi dem ikke mener det samme som deg. Altså hvis jeg f.eks skriver min mening om et tema som du ikke er enig i, er det en grunn for å da hate og dømme? 
Jeg syntes det er så trist at så mange gjør nettopp dette, hater en person fordi dem ikke mener det samme som deg. Er alt det du mener riktig? Da er alt det jeg mener riktig også! Altså det er jo bare en ond sirkel.. 

Nå har jeg akkurat tatt noen bilder til en nettside, gleder meg til det kommer ut og alt er klart! Det blir bra. Nå skal jeg endelig få hentet førerkortet mitt, haha. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt at idag skal jeg gjøre det, men så skjer det aldri.. Vell, NÅ skjer det haha. 

Vi blogges babes♡

XOXO

2 kommentarer
    1. Selv om noen skriver/sier at de hater en person, betyr det ikke at de mener det.. Hvis noen feks sier at de hater deg fordi du bruker mye sminke eller er med på paradise hotel, håper jeg virkelig ikke du tror at du har ”haters”. Er jo bare noe folk skriver for å provosere/såre. Ingen grunn til å bli dyp. Er sikker på at ingen hater deg. Kanskje misliker, men det er en annen sak.

    2. Jeg har stilt meg det samme spørsmålet selv noen ganger! Men tror det blir litt dumt og hate en person hvis den personen bare har en annen mening enn deg selv. Det spørs kanskje på hva slags mening det er. Det er så trist at folk dømmer for ingenting nå i dag.. Helt enig med deg at det er trist og dumt av folk å oppføre seg slik.Jeg ville sagt at det ikke var en helt go nok grunn for å hate om noen var uenig i et innlegg som du har skrevet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg