Jeg holdt på å bli kidnappet

Hei alle vakre♡

Jeg husker for ca ett år siden, da jeg og Martine var i London. Vi koste oss masse og hadde the time of our life♡ Jeg innser faktisk nå i ettertid at ett par ting vi gjorde faktisk kunne være skikkelig farlig. Vi skulle på photoshoot en dag, dit vi skulle var på andre siden av byen og vi hadde utrolig dårlig tid, vi hadde jo vært ute dagen før og nesten akkurat kommet hjem fra gårsdagens festligheter, men shoot det måtte vi ha. Vi var derfor ganske desperate på å finne uber eller en som evt kunne kjøre oss. Vi fant ikke uber, det var ingen ledige uber sjåfører som kunne kjøre oss. Vi skulle såppas langt!
Etterhvert kom det en mann bort å tilbudt å kjøre, vi takket ja så dumme som vi var. Denne mannen viste seg å jobbe med eskorter og mafia og denne bilturen var faktisk utrolig ekkel. Vi har også mottatt meldinger og nesten trusler i ettertid av denne mannen.

Jeg og Martine har bestemt oss for å lage en youtube video hvor vi snakker om hendelsen og forteller i detaljer hva som skjedde. En liten storytime! Denne kommer i løpet av uken. 
Husk dere, ikke sitt på med fremmede, dette kunne faktisk gått utrolig galt for oss. Vi kunne blitt kidnappet og solgt og gud vet hva mer som kunne skjedd. Når jeg tenker på dette i ettertid skjønner jeg ikke hva vi tenkte med der og da. Takk og lov for at alt gikk bra!♡

XOXO

31 kommentarer

Siste innlegg