Uken som gikk

 

Ukens høydepunkt: 
Det må helt klart bli været! Det har vært helt fantastisk og jeg tror faktisk jeg har skrevet at jeg er så glad pga været i hvert eneste innlegg, haha. Dere er nok drittlei av høre at jeg er så glad pga været, men jaja det får dere bare tåle♡ Jeg har fått gjort masse gøy denne uken og kost meg utrolig, og det er takket være været haha!

Også er jeg jo selvfølgelig veldig glad for at jeg begynner å bli frisk. Som dere vet har jeg hvert litt forkjølet og det begynner endelig å gi seg!
Jeg har også en del prosjekter og planer på gang så jeg gleder meg bare masse til livet fremover. Livsgleden er på plass igjen♡

Ukens nedtur:
Hmmm, nå må jeg faktisk tenke. Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noen nedturer denne uken. Selvfølgelig er det noen planer som ikke har blitt noe av, men sånn er det hele tiden og jeg ser ikke på det som en nedtur egentlig. 

Ukens beste snapchat:
Det må være en video jeg tok av meg selv hvor jeg gikk bortover og ”lekte deilig” hahaha.. Også klarer lillebroren min på 10 år å si ”bruker du en kilo sminke i India og”. Haha altså What?! India? Vet ikke helt hvor han fikk det fra, menmen. Det syntes jeg hvertfall var utrolig gøy så den havnet på mystory, noen som husker den?

Snapchat: isabelleeriksen♡

Ukens tanke:
Jeg skal begynne å trene. Eller, jeg har tenkt på at jeg skal begynne å trene, hehe. Nå er det straks sommer og jeg vil være på mitt beste når sommeren kommer. Og selvfølgelig for helsen sin skyld.
Jeg har prøvd meg på å begynne å trene før, men jeg klarer rett og slett ikke. Det varer i en uke også gidder jeg ikke mer.. Jeg må kjerpe meg!

Ukens irritasjon:
Det må bli folk som kjører så utrolig sakte. Jeg er jo en liten råkjører, hehe! Og jeg satt faktisk å tenkte på hvor mye folk som kjører under fartsgrensen irriterer meg her om dagen. Når jeg liksom blir liggende bak en som kjører sakte blir jeg faktisk utrolig oppgitt! Hater det.. 

Ukens sang:
72UO0v5ESUo
Denne har vell gått på repeat ganske så mange uker nå♡

Akkurat nå: 
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra middag hos mormor. Alltid like koselig å være på besøk der! Håper det ikke er lenge til neste gang♡ Ellers er det vell egentlig bare en rolig søndag for min del! 

Kos dere masse idag lovers♡ Vi blogges!

XOXO

4 kommentarer
    1. Wow den leopard rypa der var sykt nydelig å sykt søt 😍😍💖💖 trodde ikke att det fantes sånne 😊❤🐯 kjempe fine bilder 😊❤ når man ser sånn fine bilder kommer sola 🌞🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg