Ukens spørsmål

Hallo mine fine♡

Da var det tid for ukens spørsmål igjen, dere spørr og jeg svarer! Jeg har også svart på en del kommentarer så hvis ditt spm ikke er her har jeg nok svart på det i kommentarfelter! 
 

1. Hvor mange søsken har du, og hvor gamle er dem?
Jeg har ingen helsøsken. Mamma og pappa har kun meg sammen, men de gikk fra hverandre da jeg var liten. Nå har mamma fått en gutt til og pappa har fått en jente og en gutt. De er alle sammen rundt 10-11 år. 

2. Har du operert nesen?

Haha, det er faktisk litt morsomt at det er så mange som lurer på akkurat det, ser det sånn ut dere? Men nei, det har jeg ikke. Det kommer jeg aldri til å gjøre heller.

3. Har du noengang prøvd vippeexstensions? Likte du det?
Jepp det har jeg. Det er veldig deilig i starten men så begynner vippene å falle av og da ser det ikke noe fint ut. Jeg syntes også det er litt irriterende når man klør seg i øynene osv så jeg foretrekker heller å ikke ha vippeexstensions. Det ødelegger også dine egne vipper! 

4. Kan du lage ett innlegg om psykisk helse? Tips og råd!
Ehhm, ja det kan jeg vell sikkert. Men hva vil du jeg skal snakke om? Gi meg ett tema så skal jeg gjerne skrive om det du vil.♡

5. Hvor kjøper du mesteparten av klærne dine?
Jeg pleier faktisk aldri å kjøpe nye klær (her i Norge). Kun når det er noe jeg trenger. Jeg er ofte på reise og jeg prøver å reise til London hvertfall en gang i året hvor jeg går helt bananas i butikkene der. Jeg er ikke så glad i norske klesbutikker og skulle ønske vi hadde mer utvalg her. Men kjøper jeg noe i Norge er det som regel på Bikbok, Ginatricot og lignede butikker. 

6. Hvor er lipglossen fra?

Den er fra NYX og heter Madeleine, er jeg ganske sikker på! Love it, den er så fin♡

7. Hvilken farge har du på concealeren din?
Concealer jeg har fra Urban Decay har jeg i den lyseste fargen som heter fair. Den er sykt bra og jeg hadde ikke klart meg uten!

8. Hvilket pudder og løsvipper bruker du?
Jeg bruker ett lyst pudder fra The body Shop eller den gule fargen i Anastasia countor kit. Solpudderet mitt er fra Mac og heter studio fix, farge NW48. Vippene mine er fra House Of Lashes og heter iCONIC! De er helt fantastiske og jeg bruker de hele tiden. 

9. Hvor er jakken fra? 

Jakken er kjøpt i London, tror det var Berska♡ Love it, den er utrolig stilig!

10. Hvilken eyeliner bruker du? Min smudger seg alltid.. 
Jeg har faktisk ingen favoritt eyeliner. Jeg bruker bare en jeg finner hjemme, den jeg har nå er vell fra Loreal, en sånn ”penn”. Jeg vet at Martine bruker gele liner fra Inglot, jeg har prøvd den og den er ganske bra, men vanskelig å påføre! Det er viktig å la lineren tørke helt før du gjør noe som helst annet hvis jeg skulle gi noe tips. 

11. Hvilken parfyme bruker du?
Jeg bruker nesten aldri parfyme. Jeg bruker heller body splash fra Victoria Secret♡

XOXO

12 kommentarer
    1. Laila Monica Nikolaisen jo du er sinnsyk når du skriver samme kommer 100 Tusen ganger
      Du er bare så utrolig nydelig søt å deilig Isabelle 😍😍💖💖 den pels jakka er du så fin i ❤

    2. Jeg var vippestylist før og det stemmer IKKE at vippeextensions ødelegger vippene dine 🙂 Dessverre kan det skje hvis du drar til noen som ikke veit hva de driver med. Hatt flere kunder som følte vippelim til løsvipper sleit på vippene sine og de valgte derfor å ha vippeextensions for å la vippene vokse sterke og sunne ut igjen, noe som absolutt hjalp! 🙂

    3. Hei! Leser alltid bloggen din! Og jeg bare lurte på im du har Restylane eller naturlige lepper?(dette er ikke hat! Eksker deg)

    4. Hei! Leser alltid bloggen din! Og jeg bare lurte på im du har Restylane eller naturlige lepper?(dette er ikke hat! Eksker deg)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg