JA til plastisk kirurgi?

Hallo alle sammen♡

Jeg er faktisk litt i sjokk akkurat nå. Jeg drev akkurat å så gjennom masse videoer på youtube. Jeg elsker å se videoer av kjendiser i LA og gossip om dem, så det var det jeg gjorde. Etterhvert kom det opp en del videoer om plastiske operasjoner og hvordan kjendiser så ut før. Altså det er faktisk helt insane i USA, det er nesten så jeg ikke skjønner hva vi i Norge klager på. Tar man silikon her er det feil liksom. Akkurat det syntes jeg er litt teit. 
Jeg syntes både det er positivt og negativt når det kommer til plastisk kirurgi. Når du vil endre på noe som plager deg eller fikse opp i noe som har gått galt. F.eks en ulykke, da tenker jeg kjør på. I mine øyne er det ingenting feil med det. Og ja dere, alle er fine som man er. Man trenger ikke operere seg, men enkelte ønsker det og det respekterer jeg og det syntes jeg alle burde gjøre. Det er ingenting feil med det. Vi er forskjellige.
Har du lyst har du lov, men da syntes jeg også man burde fortelle om at du har gjort ett inngrep. Jeg syntes det er bedre at folk og yngre mennesker vet at deres forbilder har hvert gjennom en operasjon og at man ikke er født med de store fine puppene, eller den flotte sprettne rumpa, eller de saftige leppene. Jeg syntes det er viktig at folk vet at det ikke har kommet gratis. 

Men når det kommer til at du vil operere deg til å se ut som en helt annen person, da mener jeg det er langt over grensen. Man kan ikke operere seg til en annen person. Folk prøver, men det går rett og slett ikke. Jeg så det var en gutt som hadde brukt mange millioner dollar på å ligne på Justin Bieber, og han var ikke i nærheten engang. Altså WHAT! Det er jo faktisk helt sykt. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si.. Helt sykt, haha. 

XOXO

5 kommentarer

Siste innlegg