De hotteste på instagram

Hallo alle mine fine♡

Det er mange som lurer på hvor jeg får inspirasjon fra, derfor tenkte jeg å vise dere hvem som er mine favoritter på instagram.
 


@aleksisren. Jeg elsker seriøst bildene til denne jenta. Jeg digger måten hun kan ta naken bilder på, men ser fortsatt veldig classy ut. Love her♡


@bybrookelle. Sminken hennes er bare on fleek hele tiden. Hun har forskjellig sminke hele tiden og gir utrolig mye inspirasjon når det gjelder sminke. Elsker det!


@kyliejenner. Sist men ikke minst! Jeg elsker alle Kardashians, men må jeg velge en må det bli Kylie♡ Digger hu.

Hvem er dine favoritter?

 

XOXO

4 kommentarer
    1. Har såå mange favoritter! Følger så og si kun jenter på Instagram hahah.
      Sudealkanx
      Anyuta_rai
      Carlibel
      Anella_miller
      Ginasavagex
      Disse er mine favoritter 🙌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg