Har jeg forandret meg?

Hei mine søte♡

Jeg gikk akkurat gjennom gamle bilder jeg har på macen min og gud så mye jeg fant. Jeg har faktisk forandret meg drastisk når det kommer til utseende mitt. Før farget jeg håret annenhver dag og eksprimenterte utrolig mye med utseende mitt. Jeg er glad jeg er ferdig med det for å si det sånn!
Tenk at jeg nesten hadde helt svart hår.. Jeg er naturlig aske blond, jeg skjønner virkelig ikke hva som fikk meg til å farge håret nesten helt svart.

Jeg er fortsatt syk forresten, jeg lurer nesten på om det kan være pollen. Det som er rart med det er at jeg aldri har hatt noe allergi mot pollen eller gress før. Kan man plutselig bare få det? Hmm.. Håper egentlig det bare er en forkjørelse!

Tenkte også å minne dere på at konkurransen på instagram er slutt om noen dager så hvis du ikke har meldt deg på og har lyst til å vinne en klokke fra Daniel Wellington så må du melde deg på, på min instragramprofil: isabelleeriksen_

XOXO

5 kommentarer
    1. Jeg ble allergisk mot pollen for første gang i fjor, og da var jeg 21 🙈 Er veldig sliten, snufsete og vondt i halsen nå, så tror kanskje jeg må begynne på allergimedisin igjen! Er ikke så rutinert på dette enda haha

    2. Hadde du silikon på bikini bilde? For husker du sa at du var helt flat før du tok silikon.. Du var absolutt ikke flat, push up eller ikke. Hadde jeg tatt silikon, hadde jeg endt opp med en lignende størrelse… SÅ flat er jeg. Hadde vært fornøyd med det der, haha:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg