Dette hadde jeg aldri trodd

Hei mine fine♡
 

For to år tilbake kunne jeg aldri tenke meg at jeg hadde sittet her å blogget akkurat nå! Jeg tenkte aldri på å starte opp en blogg før jeg en dag i mars 2017 plutselig opprettet en blogg. Mye av grunnen var nok at jeg var med på Paradise Hotel, men jeg startet ikke en blogg for å kun blogge noen mnd. Jeg ønsker å kunne leve av dette. Jeg er en sånn person som ikke starter på noe uten å kunne fullføre det, så dette med bloggingen kommer jeg til å gjøre alt for. Dette er rett og slett blitt min jobb nå, sammen med instagram og youtube. Og jeg elsker det♡ 

For rundt to år siden gikk jeg på VGS og studerte service og samferdsel. Jeg leste knapt blogger og visste så vidt hva det gikk ut på. Jeg trodde da som helt sikkert mange av dere tenker nå at det ikke noe jobb i det hele tatt. Man trenger jo bare å skrive ett par innlegg om dagen og knipse ett par bilder. Men nei du, så lett er det ikke. Man skal være kreativ, ta fine bilder, bruke flere timer om dagen til å tenke ut hva man skal blogge om for å gjøre alle dere fornøyde og svare så godt man kan på spm. Det er ikke enkelt dere, men jeg skal klare det!
Man har faktisk aldri fri, tankene i hode kommer hele tiden.

Jeg elsker at jeg har sjansen til å skrive mine meninger og snakke med dere. Man blir jo på en måte kjent. Det er så koselig, spesielt med dere faste lesere som alltid er snille og kommenterer fine ting til meg. Jeg vil bare fortelle dere det at jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen. Jeg håper virkelig dere vil følge min vei videre, om det går som jeg vil og har tenkt meg kommer dette til å bli en helvettes tur, haha. Jeg har utrolig mange planer fremover og jeg kommer til å skrive masse om det her på bloggen! Jeg kommer til å være veldig ærlig med dere og rett og slett ikke ha noe filter og bare være meg selv. 

Nå skal jeg og Martine snart i en bursdag. Det blir gøy! Det er lenge siden jeg har sett bursdagsbarnet så det blir koselig. Jeg og Martine har mye vi skal rekke før vi må dra, vi skal både ta bilder til dere, vi har noe spons vi må få lagt ut og ikke minst sminke oss og finne ut hva vi skal ha på oss. Så da er det egentlig bare å starte så snakkes vi imorgen mine venner.

Love you guys♡

XOXO

6 kommentarer
    1. Anonym hva har du med det å gjøre hvorfor kommenterer du wddecdu ikke noe bedre å gjøre.
      Så gøy håper dere koste dere så masse å hadde det gøy i bursdags selskapet da 🙂 Love you too Swety

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg