Bli bedre kjent med meg og Martine- jeg har aldri

Håper dere likte videoen! Love you guys♡

XOXO

6 kommentarer
    1. OK. DU VILLE IKKE har jeg forsått. Kan du slette den dumme kommentaren min på det andre innlegget? Jeg syntes det er greit, men kontoen skal jeg slette i think. For nå fikk jeg et kjempebra inntrykk av deg dqa du leste en dritfin lan g tekst oig ignonerte. Takk for det og uansett ha det bra!!

    2. Dette er litt randomt, men syns folk som hater på sminken din er utrolige teit for det er tross alt ditt ansikt. Er selv veldig glad i sminke og til tider har jeg hatt “tabber” selv, uten at det har blitt vist på tv og kritisert av alle. Syns du er kjempefin uten sminke, og et lite tips som jeg selv har lært av er at instagram sminke sjeldent ser like bra ut i virkeligheten.
      Virker som om du har ren hud, så du trenger ikke så tykt lag med foundation og “baking” egner seg på de med veldig oljete hud. Vet selv at om man har tørr hud så ser baking veldig tørt og kakete ut. Og concealer under øynene er lurt å ha lysere enn foundation men ikke såå veldig. Også må man alltid matche foundation med fargen man har på halsen.
      Og contour trenger ikke være så altfor mørk eller dratt så nærme munnen, for da gir det ofte motsatt effekt og ser litt “møkkete” ut. Samme med bronzer, lurt å holde det til øvre kinnbein og nederst på sidene av ansiktet (kjeven). Alt dette er som sagt sminketabber jeg selv også har opplevd og prøvd å lære av så er ikke vondt ment i det hele tatt 🙂 Syns dessuten du er veldig fin uansett hvordan du velger å sminke deg!

    3. (forts)
      Btw ser det fint ut om man har bronzer i tinningen og dratt litt innover på en måte. + highlighter midt i panna gir illusjon om en større panne enn hva man har, som kanskje ikke er ønsket. Heller highlighte litt under bryna, toppen av kinnbeina, nesa kanskje 🙂
      Må bare legge til at jeg ikke likte hvordan Morten fra vg panelet tok deg på ansiktet sånn uten videre under det intervjuet. Hadde selv ikke likt om noen gjorde det, og syns det var litt “frekt”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg