Ukens spørsmål

Hei igjen dere♡

Da er det tid for ukens spørsmål igjen. Jeg har svart på en del kommentarer jeg har fått også, så hvis ditt spørsmål ikke kommer opp her er det nok svart på!

1. Hva skjedde med at du røyka da du satt og prata med Henote? Hvor ofte tar du deg en røyk? Røyka du mye inne på PH?
Jeg røyker ikke fast, det hender jeg tar meg en røyk på fest. Det kalles vell å festrøyke! Det ble en del festrøyking inne på hotellet, men jeg røyker ikke her hjemme.

2. Hvor høy er du?
Jeg er rundt 1.69 tror jeg. Jeg har ikke målt meg på år og dager! Men tipper jeg er rundt der. 

3. Er det ikke flaut å se deg selv på TV når du er så syk og sier så stygge ting om Henote?? Hva faen var det der egentlig?
For det første så snakket jeg ikke noe stygt om Henriette som person. Jeg sa at hun gjorde ett dårlig valg. Jeg satt på ingen måte å baksnakket Henriette. Jeg sa også at tårene hennes var mitt beste minne, jeg håper virkelig folk skjønte at det ikke var mitt beste minne, haha. Jeg mener å huske at etter det sa jeg at jeg tullet og at dem ikke måtte ta det med da det får meg til å virke som en fæl person. Men det ble selvfølgelig ikke vist. Da jeg så dette på TV syntes jeg ikke det var flaut, men rett og slett ubehagelig. Jeg har spurt veldig mange av mine venner hva dem syntes om det, jeg har også fått en del tilbakemeldinger og de fleste syntes det var kult og at det lagde bra TV. Og det er jo bra folkens? Alle klager jo på at denne sesongen er så jævlig kjedelig.. Hva mer vil dere ha liksom? HAHA. 

4. Hvilken highlighter bruker du?
Jeg bruker Mary lou-manizer♡ Love it

5. Hvor er den svarte bikinien din fra?


Den er kjøpt på Nelly. Jeg elsker Nelly sine bikinier, de er helt fantastiske! Link her.

6. Hvor kan man se Ex on the beach?
Det kan du se på Dplay.se helt gratis! Det er kjempe gøy og masse masse drama!

7. Er det noe mellom deg og Kevin fra Paradise Hotel?

Nei, vi er kun gode venner! Flott kar♡

8. Kan du legge ut et bilde av deg før du tok silikon og fylte leppene? Litt nysgjerrig på forskjellen.
Ja, jeg tenker å ha ett innlegg med masse gamle bilder av meg selv! Jeg kommer ikke til å legge ut bilde av puppene mine før jeg tok silikon, håper dere skjønner det! Jeg har laget en video der jeg snakker masse om hvorfor jeg tok silikon og min min historie. Link til video her: https://www.youtube.com/watch?v=uMmDDtBddkI&t=56s

9. Hvordan holder du håret ditt i den fargen? Og hvordan har du farget det sånn? Hvordan shampoo og produkter bruker du?

Det eneste jeg har gjort med håret mitt er å farge det hos frisøren min Sadiye. Jeg bruker også lillashampoo fra Fudge for å opprettholde den kalde tonen. 

Er det noe mer dere lurer på er det bare å spørre så svarer jeg neste uke.

XOXO

13 kommentarer
    1. Lurer sykt på hvilken eyeliner du bruker? Hver gang jeg lager sånn look som du og Martine bruker, så smudger den i øyekroken :/

    2. Hvilket utested er du på mest? Er du mye på heidis og nox? Er du åpen for å bli kjent med nye mennesker på byen eller dropper du den delen? Kunne tenke meg å bli bedre kjent me ddeg 🙂 du virker utrolig snill

    3. Så.du røyker tenkte mæ det ille men du er for søt å nydelige men du er like fin å nydelig selv om du hadde gjort det 😊❤ er love å fest røyke 😊 er ei utrolig nydelig rype digger å elsker dæ.du er best 😊❤ God drink 😊 den slukte du dæ vell fort ned i den nydelige magen din😊❤ håper at du forsetter med den gode blogg inga de bare du ikke tar første plass fra lunde 😊😂

    4. Hei!
      Jeg prøver å laste ned appen til Dplay.se for å kunne se serien, men det går ikke fordi den er svensk. Noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg