Det frister

Halo dere♡

Har alle en fin fredag? Jeg håper det. Jeg satt akkurat å tenkte på noe jeg har hatt lyst til å gjøre sykt lenge. Nemlig dra til en spådame, haha. Jeg aner ikke hvorfor jeg har så lyst til det, men jeg syntes sånne ting er så fasinerende. Jeg kjenner noen som har vært hos spådame før og det virker bare helt sykt egentlig, at en dame du ikke aner hvem er plutselig kan vite så mye om livet ditt. Det syntes jeg er fasinerende, og selvfølgelig litt skummelt. Jeg har så mange spørsmål å stille.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro egentlig, jeg har så mange tanker om akkurat det her. Jeg tror det finnes noe mellom himmel og jord som ikke vi vet om. Det må det jo. Jeg har en del venninner som har opplevd noen syke ting når det kommer til akkurat det her med overnaturlige ting. Jeg har egentlig litt lyst til at noe sånt skal skje med meg også, at jeg kan se noe eller føle noe slik at jeg får en bekreftelse på at det er noe her.
Jeg er en person som er veldig nyskjerrig av meg, og jeg skulle ønske jeg visste alt i hele verden. Jeg syntes også universet er veldig spennende, altså jeg tror det finnes en helt lik planet som dette hvor det lever mennesker akkurat som oss langt langt vekk ett sted. Tror ikke dere? Ååå det er så mye jeg skulle ønske jeg hadde svaret på. Dette kan jeg ikke akkurat spørre en spådame om, menmen. 

Har du vært hos spådame før? 

XOXO

10 kommentarer
    1. Alt det overnaturlige er så spennende!
      Jeg tror også at det må finnes overnaturlige som vi ikke kan se. Det har liksom vært alt for mange som har opplevd noe.
      Og jorda kan ikke akkurat være den eneste planeten i hele verden som har liv. Det er utrolig mange galakser at for meg ser det egentlig helt umulig ut at det bare er liv på vår planet.
      Spå dame er ble jeg selv ønsker å møte men da ikke gi navn eller info før du møter opp 😅
      Vet at det er sånn spøkelsesvandring på Akershusfestning og det starter igjen i mai tror jeg.

    2. Siden framtiden vår hele tiden er i endring så kan ikke en spådame fortelle deg om din framtid, men hun kan fortelle deg om en mulig framtid. Vi tar hele tiden valg som påvirker en mulig framtid, men så tar vi et annet valg som viser en annen framtid. Om du forstår hva jeg mener? Men er du nysgjerrig så prøv det ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg