Kjolene alle har spurt om

Hei alle fine♡

Håper alle har hatt en fin dag så langt og ikke minst en fin start på helgen. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt tom og ikke har sovet så veldig godt inatt, men det kan vi ta en annen gang. Nå skal vi snakke om kjoler♡ ​Det er utrolig mange som har lurt på hvor en del kjoler jeg bruker er fra. 


Denne kjolen er utrolig nydelig. Jeg brukte den på min intro på Paradise Hotel, samt masse inne på hotellet. Den er utrolig deilig å gå med og har silkemykt stoff. Desverre så er det ikke mulig å kjøpe den i Norge. Jeg kjøpte min da jeg var i syden, husker ikke helt hvor. Den er faktisk fra en liten butikk på ett eller annet marked, haha. 


Disse kjolene her har mange lurt på hvor er fra. De er jo utrolig fine så det skjønner jeg! Jeg elsker sommerkjoler som både ser fantastisk ut og som er lett å gå med. Begge disse kjolene er sponset fra en nettbutikk som heter Na-kd. Link her: https://na-kd.com/ ♡


Gjett hva?! Denne er fra H&M. Nå er den kjøpt for ett par år tilbake så eg er usikker på om de fortsatt selger den.Den sitter som ett skudd og jeg elsker den. Den er både fin og sexy, men kan også være kjempe søt.


Denne kjolen er helt fantastisk! Den er kjøpt på en butikk som lå på akraden for litt siden. Jeg tror butikken er lagt ned.. Gossip het den! Kjolen er veldig lik kjolene Koutore har. 

XOXO

7 kommentarer
    1. Hei.
      Nå vet jeg ikke om du ser det/vet det, men den hvite kjolen fra H&M er gjennomsiktig over puppene. Ellers var den kjempefin da!
      Det var dumt at du røk ut av PH, for jeg tror du kunne ha gjort det bra der inne! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg