Jeg ble rundlurt av hele Paradise Hotel

Hallo alle sammen♡

Regner med de fleste har sett dagens episode av PH. Og jeg sitter faktisk i sjokk akkurat nå, det gjør Martine også. Hele den dagen inne på Paradise Hotel snakket vi masse med de andre gjestene og begge to fikk vite noe helt annet enn det som vises på skjermen. Vi trodde faktisk noe helt annet kom til å skje og ingen av oss trodde noen hadde tenkt på å både sende ut meg og Martine begge to. Martine var i våres øyne helt trygg. Husk på det at det klippes noe helt sinnsykt og en dag på Paradise er 45 minutter på TV skjermen. Vi gikk rundt og snakket hele dagen og begge to fikk sjokk da vi så dette på tv. Jeg husker denne dagen utrolig godt og jeg husker så å si alle samtalene jeg hadde med hver enkelt person. Jeg visste hele tiden at det var meg eller en annen som skulle ryke og den andre personen var ikke Martine, som nesten resten av hotellet visste. Jeg skulle nesten ønske alt som skjedde denne dagen ble vist på TV. Inne på hotellet blir man utrolig fort knyttet og man lever i en boble. Jeg ble veldig skuffet og lei meg fordi jeg følte meg rett og slett lurt. Jeg visste at det var stor sjanse for at jeg måtte dra, men det er det folk sier som får meg til å føle at jeg ble lurt. Og ikke minst Martine også.

Jeg husker også at de fleste på hotellet sa at de var så ærlige og forteller den personen som skal evt ryke blir sendt hjem. Slik at den evt har en sjanse til å redde seg inn, jeg så jo nå at det bare er tull. Jeg vet selvfølgelig at dette er ett spill og folk lyver, men fy så flinke enkelte er til det. Jeg snakket Masse med Martine denne dagen, men ingenting syntes på TV.Jeg løp også ned til Martine med en gang Andre sa det han sa og det har ikke blitt vist på TV. 
Jeg har stor respekt for at Henriette fortalte meg at det sto mellom meg og en annen, det var bra gjort av henne. For da hadde jeg en sjanse til å forsvare meg selv og forberede meg på hva som kanskje kunne skjedd på parsermonien. 
Jeg kunne nok spart meg for EN DEL av det jeg sa, men det var ekte reaksjon og følelser. Jeg var veldig følsom rett etter dette hadde skjedd. 

Nå venter jeg bare på hat kommentarer angående sminken min som rant da jeg begynte å gråte. BRING IT ON, i’m ready! 

Bare sånn for å få sagt det så er alle sammen venner den dag i dag og det er ingen som bærer noe nag. Jeg er veldig glad for at jeg har blitt kjent med alle disse fantastiske menneskene, jeg er glad i hver og en av dem.  

XOXO

39 kommentarer

Siste innlegg