Jeg er så lei

Hallo alle vakre♡

Dere vet den følelsen når dere ikke orker noen ting og har bare lyst til å være hjemme med en god venninne? Den følelsen har jeg akkurat nå. Det er en del av mine venner som skal ut idag og vil ha meg med, men jeg har rett og slett ikke lyst. Jeg er også utrolig lei Oslo og utestedene her. Jeg har jo vært ute på byen nesten hver helg og er faktisk sykt lei, det er liksom det samme hele tiden! Jeg er også lei av alkohol. 
Jeg har vært lei ganske så lenge, men jeg sliter med å si nei til folk. Jeg skrev et innlegg for noen uker siden hvor jeg skrev det at jeg hater å være alene og jeg sliter med å si nei til folk. Det gjelder i denne situasjonen også. De gangene jeg har sagt nei til å bli med ut har jeg alltid angret etterpå fordi jeg har sett på snapchat osv hvor gøy dem har det og begynner jeg å føle meg ensom igjen, haha herregud jeg er så teit. Men jaja, det er nå sånn jeg er! 

Våknet akkurat opp her hos Martine, vi har ikke store planer. Men noe skal vi vell finne på idag! Jeg må blandt annet prøve meg igjen på å få hentet førerkortet mitt, haha ønsk meg lykke til. Det gikk jo ikke akkurat så bra igår! Kanksje jeg også rekker å redigere en video vi spilte inn i helgen♡

XOXO

9 kommentarer
    1. Herregud føler AKKURAT det samme! Drar ut og fester hver eneste helg. Har liksom bare blitt en rutine istedet for at det er noe jeg gleder meg til. Før var jeg som regel kjempe gira på å dra ut i helgen en hel uke før, fordi jeg sjeldent dro ut. Nå er det bare sånn ”jaja vi skal vel ut Idag vi” , er ikke noe planlegging som skal til akkurat, for både jeg og alle vennene mine vet vi ender opp med å dra ut uansett.
      Nå har jeg ikke vært ute på 1 mnd, og det har vært døds deilig, for nå savner jeg faktisk litt å dra ut. Så du burde kanskje droppe å dra ut 2-3 uker og heller finne på noe annet, da kommer nok fest lysten tilbake😅

    2. Skjønner veldig hva du mener.. Du kan jo eventuelt bli med ut edru, selv om jeg skjønner at det er litt kjedelig, men samtidig gøy fordi du får med deg ALT av hva folk gjør og sier, haha! Også tenker jeg at det kanskje blir annerledes og gøy for deg om du drar ut nå etter du sjekket inn på Paradise? 😀 Du har vel kanskje ikke vært ute etter du sjekket inn? Kanskje du blir positivt overrasket, fordi folk vil komme bort til deg og forhåpentligvis si fine ting! Jeg er vertfall den som tenker at jeg heller angrer på at jeg drog ut, enn at jeg ikke gjorde det, for den følelsen syns jeg er kjip, om man sitter hjemme og angrer. Så får man vertfall vært litt sosial, hvis alternativet er å sitte hjemme alene.. Hva enn du velger, så håper jeg du får en fin kveld 🙂

    3. Jaaaa endelig kommer dere ut med en ny video gleder må til å se den
      Ps dere er super super søte sammen
      Ja begynner å bli lei av alkohol æ å så da er vi to
      Trist at du røyk ut siste episode æ ser fra denne sesongen 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg