Jeg er klomsete & intervju

Hei alle sammen♡
 

Nå skal må jeg kjappe meg ut døren, jeg skal være på ett intervju om en halv time! Det blir nok spennende. Jeg kommer til å blogge mer om dette senere idag når jeg er ferdig. 
For litt siden klarte jeg å miste førerkortet mitt, fysisk altså, haha. Men nå er det noen som har funnet det, woho flaks. Så nå må jeg dra å hente det på Risløkka etter intervjuet. Jeg vet ikke hva mer jeg skal idag, men noe må jeg vell finne på. 

Jeg vil også bare si tusen takk for alle fine kommentarer og all respons etter gårsdagens innlegg om nettroll. Jeg er glad flere forstår meg. Det er bare en ting jeg syntes er sykt merkelig. I gårdagens episode på paradise hotel hadde jeg jo ikke på meg sminke stole deler av episoden og det er ingen som har kommentert noen ting om utseende mitt, eller nå lyver jeg jeg har fått meldinger av folk som sier at jeg er fin og alt det der men ikke på langt nær så ille som det var dagen før, altså på min innskjekk. Folk legger kun merke til negative ting og kommenterer kun negativt, det syntes jeg faktisk er litt sykt. Tenkt at det er sånn dere, tenk at det er så mange negative folk i verden. Det er så trist spørr du meg!
Jeg spørr ikke etter fine kommentarer nå, haha og jeg sier ikke at jeg ikke har fått noen fine kommentarer. Det har jeg og jeg er utrolig takknemlig for det, og jeg leser alt dere skriver til meg og jeg svarer de fleste! Det sjokkerer meg at det er så mange negative folk, spesielt når det kommer til å være anonym. 

XOXO

4 kommentarer
    1. Du er bare så sykt nydelig sykt søt digger dæ så mye på PH håper at du eller Martine Lunde vinner Heile dritten siden du eller Lunde ikke blei Miss Paradise 2017 men du er miss paradise uansett fine du ❤️❤️❤️ Ha en fin dag å kos dæ så masse 😊❤️
      Dritt i sjalue syke folk de er bare misunnelige på dæ de er svake å du er sterkere 😘😘👊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg