Sunday Funday

Hallo mine fine♡

Nå har jeg og Martine akkurat kommet hjem fra trampolineland som jeg kaller det. Det heter rush og ligger litt utenfor oslo, ved kolbotn! Lillebroren min feiret barnebursdag idag og det skulle jo selvfølgelig vi være med på! 
Jeg har aldri vært der før, first time for everything og det var så sinnsykt stort og bra. Jeg skulle ønske dette stedet fantes da jeg var yngre. Vi hadde jo hoppeloppe land og lignede men dette stedet her, det var så mye bedre! 
Jeg storkoste meg, endelig ett sted jeg kunne være litt barnslig, hehe. Vi vlogget faktisk masse der, så det blir spennende å se hvordan det ble. Jeg skal begynne å redigere videoen nå, samtidig med det vi filmet igår. 

Igår var jo vi på innflytningsfest hos Sofie og Andrea, de har fått seg en kjempe fin leilighet sammen. Jentene er så koselige og det er så gøy når alle jentene er samlet, vi storkoser oss i lag! 
Til tross for at vi var ute å drakk og festet igår, klarte vi faktisk å kose oss masse idag. Verken jeg eller Martine blir særlig fyllesyke så der er vi heldig.

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg