Snakk om redsel

Hei mine kjære♡

Nå sitter jeg i sofaen hjemme hos Martine sammen med Aleks og venter spent på kyllingsalaten Martine lager! Har høye forventninger.
Vi tok som sagt sprøyte istad, mot livmorshalskreft. Det er så flott at de har begynt å gi ut dette gratis. Jeg er jo ikke redd for sprøyter eller noe sånt. Jeg visste at Martine hadde sprøyteskrekk, men jeg fikk seriøst sjokk! Hun var ikke bare litt redd akkurat. Det er snakk om tårer, kvalme, og det verste var at hun nesten gikk i bakken. 
 


Ett bilde sier mer enn tusen ord.. 


Min tur, null stress! 🙂


Ferdiiig, vi måtte jo såklart vente i resepsjonen 20 min etter vi hadde tatt sprøyten. Sikkerhet er alt vet dere!

 

Nå skal vi spise, maten ser overraskene bra ut♡ Martine er flink!

XOXO

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg