Forandring fryder

Hey snupper♡

 

Jeg har tenkt ett par dager nå og jeg har funnet ut at jeg har lyst til å teste ut hair exstensions. Jeg har aldri brukt noen form for exstensions før. Jeg vil ikke ha clips, da jeg ikke aner hvordan man fester dette (ja, har prøvd. Funket svært dårlig) og jeg føler det er veldig mye styr med det. Pluss at jeg vil ha noe permanent og som sitter bedre enn clips!
Jeg har tenkt litt på tape exstension, men jeg tørr rett å slett ikke dra å sette på dette uten at jeg vet noen ting om det. Jeg er avhengig av å ha håret opp i hestehale, STRAM hestehale. Jeg vil også at det skal se helt naturlig og fint ut! 

Jeg har så lyst på hoftelangt tykt hår en liten periode, bare for å teste det ut. Av en eller annet grunn stopper håret mitt å vokse når det kommer til en viss lengde.. 

Rop ut hvis du har ett forslag til meg som dekker alle mine krav, hehe.
 

Nå skal jeg begynne å sminke meg litt, jeg skal møte Martine! Vi skal ta sprøyte etterpå, mot livmorshalskreft ææ. Heldighvis har ikke jeg sprøyteskrekk, er ikke redd for noe sånt. Det er verre med hu andre berta.

Vi blogges♡

XOXO

5 kommentarer
    1. Tape ekstensions er genialt! Resultatet blir fyldig (imotsetning til Keratin extensions) og behagelig, man kjenner ikke at man har noe i håret (i motsetning til clips), så den absolutt eneste ulempen du har er at du ikke kan ha håret i en høy, stram hestehale/dott. Ellers finnes er det helt perfekt!

    2. Jeg hadde keratin, men det sliter noe veldig på håret og det blir kjempe tynt 😩 Har hørt at tape sitter dårlig, og at de faller ut ofte… ville anbefalt spesialshampoo som gjør at håret vokser fortere. Mitt slutter også å vokse, men den gjør underverker altså! 😙

    3. Det er supert , men det er bare å glemme høy stram hestehale desverre. Du kan kanskje teste ut clip on hestehale, det er veldig lett å sette på og ser naturlig ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg